thtb88

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

levering Samsug s5 4G Black

Hallo forumleden,

14-02-2014 mijn abonnement verlengt met een samsung galaxy S5 4G, op de site staat nog steeds dat dit toestel op voorraad is.
Tot op hede nog steeds geen toestel ontvangen, de vodafone kan maar niet aangeven wanneer mijn toestel binnen komt.
Hebben jullie toevallig ook last van een late levering?, zo ja hoelang gewacht op het toestel.


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
thtb88
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Kogel is door de kerk. Vanwege een interne fout bij Vodafone zijn diverse orders niet uitgeleverd. De it zou nu alles gerepareerd moeten hebben.
Mijn tel staat woensdag op de planning voor levering

Bekijk in context

8 Reacties 8
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @thtb88
Dat is wel al een hele poos geleden 😞
Als je in My Vodafone ziet dat de vorm van je abonnement is aangepast, dan is de bestelling in ieder geval in behandeling. Ik wil je vragen om hierover contact op te nemen met onze afdeling Status Order via 0800-020 00 56 Ma t/m vr 08.00 - 21.00 uur Za 09.00 - 17.30 uur.

Hopelijk heb je de S5 snel in huis.
Groeten, Per
thtb88
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Per.

Al diverse keren contact opgenomen met de afdeling status order. Eigenlijk steeds van het kastje naar de muur gestuurd.
De een zegt steeds dan komt je tel met de volgende levering, de ander zegt nee is niet op voorraad.
Nu een nummer van de afdeling verzending gekregen die zegt dat er bij mij wat fout is gegaan en dan it er mee bezig is.

Maar nog steeds geen update van levering.
dwayned

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb helaas hetzelfde probleem, bijna een maand geleden een nieuwe S5 besteld en nog steeds niet binnen.
Ook van het kastje naar de muur gestuurd door de klantenservice. Heel jammer vodafone, ik hoop dat jullie het snel oplossen.

thtb88
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Kogel is door de kerk. Vanwege een interne fout bij Vodafone zijn diverse orders niet uitgeleverd. De it zou nu alles gerepareerd moeten hebben.
Mijn tel staat woensdag op de planning voor levering
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
We horen graag je bevestiging mocht je de telefoon binnen hebben Tom!
Dironno

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vriendin en ik hebben hetzelfde probleem !
Op respectievelijk 16 en 17 Februari abonnement verlengd icm Samsung 5 4G .
Tot op heden nog niets ontvangen. Zijn we al een maand verder .
Vind de manier waarop er met vaste klanten wordt omgegaan niet echt netjes .
Heb een aantal keren telefonisch contact gehad en pas bij de 2 laatste contacten is mij eerlijk verteld wat er aan de hand is.




SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @Dironno ,

Ik begrijp je frustratie en de verwarring dat is meegekomen, maar via het forum kan je vraag/klacht niet in behandeling worden genomen.
Hopelijk is er bij de laatste 2 keer contact je verteld dat je het toestel snel binnenkrijgt!

Ik hoop op het beste voor je Ronald, mocht je in de toekomst nog vragen hebben die niet intern gaan ben je van harte welkom op het forum.
Dironno

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het was ook niet de bedoeling om via dit medium te klagen .
Ik reageer alleen op de vraag van Tom of wij ook last van een late levering hebben .
Ja dat hebben wij dus . Het stadium van klagen heb ik al lang gehad .
De frustratie komt meer door de informatie die wordt gegeven of beter nog , niet wordt gegeven.
Pas na 3 weken komen ze met de ware reden en dat vind ik gewoon jammer.
En vandaag , na 4 weken nog steeds geen telefoon .
Ik ben in de positie om mn abonnement af te kopen en naar een andere provider over te stappen
maar heel veel mensen zijn dat niet .
Maar het was in ieder geval niet mijn intentie om mn klacht hier individueel neer te leggen .
Meer een reactie op een andere klacht.








E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic