joedelta

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

landelijke storing?

Ik ben vanmiddag vanuit Duitsland (omgeving Kleve) naar Rotterdam gereisd, maar de hele weg Heb ik last gehad van storing. Er was geen netwerk beschikbaar, of het werd wel gevonden door de telefoon, maar viel na enkele seconden weer uit. Ik heb mijn telefoon onderweg gereset (ergens op de Betuwe), maar dat hielp niet. Ik ben nu in 3069cw Rotterdam. Ik heb mijn simkaart verwijderd en weer terug gezet, maar ik heb totaal geen ontvangst.
6 Reacties 6
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi joedelta,

Ik kan je verzekeren dat er geen landelijke storing is.
Heb je de mogelijkheid je simkaart te testen in een ander toestel? Zo komen we erachter of het een instelling is op het toestel of dat je simkaart misschien defect is.
joedelta
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Arina,
Ja, dat kan, dat ga ik zo proberen. Even een andere vraag trouwens. Het forum geeft aan dat ik gepost heb vanaf een Sony Ericsson LT15i. Dat klopt niet, ik heb een Sont LT30p. Heb je enig idee hoe dat komt?
joedelta
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik heb het getest met een andere telefoon (Nokia Lumia 800). Die had na een tijdje 2g (geen 3g). Daarna heb ik mijn eigentelefoon weer gepakt. Die had na enkele minuten 2g en zelfs even 3g, maar na een paar minuten viel het mobiel internet weer weg. Ik heb nog wel verbinding met het netwerk, maar dus geen mobiel internet momenteel.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Op welke postcode bevind je je op dit moment?

Zijn er toevallig andere mensen in de buurt met Vodafone die dit probleem ook ondervinden of hebben zij geen problemen? Dan weet ik weer wat meer over waar het probleem gezocht moet worden 🙂
joedelta
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De locatie is 3069CW Rotterdam
Ik heb hier ook een Vodafone prepaid simkaart. Ik heb de simkaarten omgewisseld. Mijn eigen telefoon (Sony Xperia T) blijft problemen houden met de ontvangst; ook met de andere (prepaid) simkaart er in. De andere telefoon (Nokia Lumia 800) heeft wel verbinding met mijn eigen abonnements-simkaart (hoewel de 3g wel erg zwak is).
 
Ik denk dat de conclusie is dat mijn telefoon (Sony) defect is, of zie ik een optie over het hoofd?
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi joedelta,

Dit lijkt er wel op 😞

Je kunt het toestel in een verkooppunt laten controleren. Mocht er inderdaad een defect geconstateerd worden dan kan het toestel gelijk ter reparatie opgestuurd worden. Meer informatie over ons reparatietraject vind je hier.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic