Goedemorgen,.
Ik heb vroeger bij jullie mijn abonnement gehad en door de jaren heen kon ik nog mijn schulden betalen wat ik open had staan, sinds kort is dat helaas gaan verandere ook door de corona virus dat iedereen daar ziek van is
Ik heb mijn rechten opgezocht,
Ik mag jullie vragen om mijn schuld kwijt te schelden met de reden dat ik niet weet of ik het ga kunnen betalen zit namelijk ook al in de ziekte wet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Moodzz
Uiteraard erg vervelend wat je overkomt maar deze vraag is niet echt voor de community. Hier helpen klanten elkaar en hiermee kunnen wij klanten je niet helpen. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met Vodafone, bel 0800-0094.
En ik kan je doorverwijzen naar deze pagina van Vodafone met meer info:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml#betaalachterstand
Wens je in ieder geval heel veel succes en sterket
Hoi @Moodzz
Uiteraard erg vervelend wat je overkomt maar deze vraag is niet echt voor de community. Hier helpen klanten elkaar en hiermee kunnen wij klanten je niet helpen. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met Vodafone, bel 0800-0094.
En ik kan je doorverwijzen naar deze pagina van Vodafone met meer info:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml#betaalachterstand
Wens je in ieder geval heel veel succes en sterket
Heb je contact opgenomen met onze afdeling Betalingen @Moodzz ?
Mocht er geen reactie komen, dan zal het topic gesloten worden @Moodzz.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.