Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,266Oplossingen
  • 1,725Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Telefoon Alleen-lezen Opgelost

....

Ook ik wil visual voicemail Alleen-lezen Opgelost

Ik begin maar een nieuw topic, misschien dat dat helpt om de urgentie duidelijk te maken. Ik overwoog namelijk over te stappen naar Vodafone vanaf T-Mobile, maar zo lang Vodafone geen visual voicemail...

Terugbetaling op een geannuleerde order Alleen-lezen Opgelost

Door Vodafone is mijn order geannuleerd. Op deze order was een aanbetaling gedaan voor een toestel per creditcard van €245,69. Vervolgens is er een nieuwe order aangemaakt, waarop ik wederom een bedra...

Simkaart vol Alleen-lezen Opgelost

Vorige week kreeg ik de melding toen ik een contact toe wilde voegen dat mijn simkaart vol is. Ik heb pas een nieuwe nano simkaart, omdat ik ook een nieuwe telefoon heb.Na mijn telefoon opschonen en w...

Verlengingscontract wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Ik ben ontevreden op antwoord wat ik heb gekregen op mijn vraag. Ze konden mij telefonisch niet helpen en moest even naar de Vodafone winkel gaan.Mijn vraag was: Ik heb op 05-01-2019 mijn contract ver...

Vraag over een rekeing Alleen-lezen Opgelost

Elke maand wordt er een bedrag van €10. En rekeningnummer van maart is 315055327836. Maar niet vermeld onder mijn normale klantnummer eindigend op 290. Graag zou ik willen weten welke rekening dit is.

Red together abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik wil graag een red together abonnement aansluiten alleen mijn eigen abonnement verloopt in november hoe zit dat precies? Kan ik gewoon de red together abonnement aansluiten ?

Oude account verwijderen Alleen-lezen Opgelost

Kkunt U voor mij een oude account verwijderen die niet meer in gebruik is?

e mail problemen Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik kan geen e mail ontvangen en versturen. Ik heb een samsung j3 2016.Kan iemand mij helpen?

SIM kaart activeren vanuit Canada Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik heb een SIM card ontvangen in Canada en ik had gehoopt die de activeren voor we op vakantie gaan naar Europa (Portugal en Nederland). Op een ander reisforum had ik gelezen dat dat mogelijk wa...

Geen geluid bij bellen Alleen-lezen Opgelost

Sinds een aantal dagen geen geluid met bellen. Via whatsapp bellen wel mogelijk.

Mobielnummer kwijt door vergeten op te waarderen Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,heb mijn abb omgezet naar prepaid ivm zakelijke telefoon. Nu blijkt dat ik dat had moeten opwaarderen, vergeten helemaal niet bij stil gestaan. Ook geen bericht daarover gehad. Nu ben ik mij...

Bereikbaarheid in Iran Alleen-lezen Opgelost

Beste lezer,Binnenkort ben ik in Iran. Uiteraard ben ik van plan daar gebruik te maken van een lokale simkaart, maar tot het moment dat ik die heb, zou ik ook graag bereikbaar willen zijn. Klopt het d...

Smartphones bij verlenging abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik wil mijn abonnement verlengen met een nieuw toestel. Maar het toestel van mijn keuze zit niet bij jullie aanbod. Graag zou ik de Nokia 7 Plus en de Oppo RX 17 Neo kunnen kiezen.Zouden jullie daar e...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft adres in zijn topic geschreven TopicGeplaatst door: BertG

Netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hebben meer mensen sinds gisteren 1 april 2019 problemen met bellen via het Vodafone netwerk?

Nokia 7.1 Android updates Alleen-lezen Opgelost

Sinds een paar maanden heb ik een Nokia 7.1. Tot op heden ontvang ik geen Android updates. Als ik handmatig zoek geeft hij aan dat mijn telefoon up-to-date is. Ik weet zeker dat er nieuwere updates be...

Het mobiele nummer is niet geschikt voor opwaarderen Alleen-lezen Opgelost

De telefoon van mijn zoon is in een put gevallen.Telefoon is onbruikbaar.Nu de simkaart van Vodafone in een ander toestel gedaan.De simkaart ontgrendelen lukt maar vervolgens is er "geen service".Als ...

We voelen ons zwaar genaaid door Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Wij voelen ons zwaar genaaid door Vodafone winkels in Heerhugowaard en Purmerend.Mijn vriendin is naar de Vodafone winkel geweest omdat ze kan overstappen, ik moet helaas een maand wach...

Buiten bundel kosten Alleen-lezen Opgelost

I heb blox beperkt internet aanstaan en toch diverse maanden precies 2 euro buiten bundel kosten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen