Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,205Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

gesprek beëindigd apple iPhone Alleen-lezen Opgelost

Bij bellen gaat mijn telefoon gelijk over in "gesprek beëindigd" terwijl hij nog niet eens is over gegaan. Telefoon is een 4S (oke wat ouder dus) maar deed het tot voor kort wel gewoon. Software is up...

Martin D door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Automatisch afschrijving Alleen-lezen Opgelost

Zou graag willen weten waarom er vanaf oktober tot de maand december er elke keer €15,28 is afgeschreven aan abonnementskosten ipv €15,00.

Ayra door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Extra simkaart Alleen-lezen Opgelost

Kan ik een extra simkaart ontvangen voor mijn smartphone met Privégegevens verwijderd door moderatorDus 2 dezelfde simkaarten met één nummer voor 2 telefoons.

Oudere rekeningen opvragen Alleen-lezen Opgelost

Ik zou graag de facturen van 2016 hebben.

Liever door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tarieven vs onbekend Alleen-lezen Opgelost

Ik ben in de VS. Volgens een bericht van Vodafone "Bellen kost p/min, gebeld worden p/min en een sms versturen ."Oftewel geen informatie, er gaat iets mis in het systeem. Kijk ik op u site dan is die ...

TheJasper door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waar kan ik mijn abonnement bevriezen? Alleen-lezen Opgelost

Ik wil mijn abonnement voor 3 maanden bevriezen vanaf nu C. **** ****** *******. Geboortedatum ******* Ik ben nu in india

Soemin11 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitleg verhoging abonnementskosten Alleen-lezen Opgelost

In September ontving ik op mijn maandrekening het bericht dat mijn abonnementskosten vanaf Oktober met maximaal 1.39% geindexeerd zouden kunnen worden.Mijn abonnementskosten waren 30.01 euro per maand...

rgpeters door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis mb Alleen-lezen Onopgelost

Hoi 3 december is mijn nieuwe abonnement ingegaan met gratis 1gb. Die staat nog steeds niet bij mijn tegoed

Friends & Family abonnement met voucher Alleen-lezen Opgelost

Geachte heer/mevrouwIk heb vorige week vrijdag mijn nieuwe telefoon gekregen en daar zou ik een voucher bij krijgen t.w.v. €50,00.Ik heb vorige week zaterdag gebeld en ze zei dat ik die binnen een paa...

Vibhuti door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Anoniem gebeld worden door Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen 5 dagen ben ik 2 a 3 keer per dag anoniem gebeld. Ik was in het buitenland en heb dus niet opgenomen. Door het tijdsverschil ben ik dagelijks midden in de nacht gebeld, Hierdoor werd ik wakk...

18-12-2018 – (Opgelost) Nummerbehoud is op dit moment niet mogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment is het niet mogelijk verzoeken m.b.t. nummerbehoud te verwerken. Dit betreft zowel uitgaande als inkomende porteringen. Voor onze collega's van de klantenservice zijn deze verzoeken ook ...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Gebeld worden door Vodafone om je gegevens te controleren Alleen-lezen Onopgelost

Deze vraag zie ik nu de laatste paar dagen steeds vaker op de Community van Vodafone en dat is zorgelijk. In eerste instantie wist ik niet goed hoe hierop te reageren en heb daarom contact opgenomen m...

Energieboy door Super Expert
  • 9276 Topics
  • 2938 Oplossingen
  • 2047 Likes

Visual voicemail Alleen-lezen Onopgelost

Ik zie dat all topics omtrent dit onderwerp in het archief gegooid worden met het antwoord "Nog geen plannen". Maar wordt het daarom niet eens tijd dat jullie hiervoor wel plannen gaan maken? Toen ik ...

oermens door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaid Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nu prepaid van vodafone bellen en sms. Kan ik met de zelfde prepaid en simkaart een smartfone gebruiken met email en internet ?

Red Super Friends and Family gratis multdata sim ? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb zelf nu nog de oude Red super abonnement van 12 gig met gratis multidata simmaar zou graag overstappen naar de nieuwe versie met 20 gig.alleen als ik bel met Vodafone zegt iedereen nu dat er vo...

"Unlimited Online" met Prepaid Alleen-lezen Opgelost

Ik had een vraagje,T-Mobile ( https://www.t-mobile.nl/prepaid/bundels ) en KPN hebben voor prepaid een Onbeperkt Online bundel.Dan kan je dus tegen lage snelheid onbeperkt internetten voor 7,50 euro p...

John500 door Liefhebber
  • 56 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 10 Likes

Beller met privenummer Alleen-lezen Opgelost

Ik word bijna elke dag gebeld door iemand met in mijn beeld 'Privenummer'. Wanneer ik opneem wordt er niets gezegd en opgehangen. Ik bel bewust niet terug. Wat te doen? Zo durf je helemaal geen priven...

telefoon start niet meer op Alleen-lezen Opgelost

ik heb een vodafone smart 4 ik heb mijn telefoon naar fabriekinstellingen gedaan maar hij start niet meer op weet iemand hoe je dat kunt fixen

dylanking door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen