Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,409Oplossingen
  • 1,893Discussies
  • 85.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Fiets Alleen-lezen Opgelost

Oké. Dank je. We wachten dan nog een paar weekjes en hopen dat er in tussentijd gebeld word om een afspraak te maken dat de fiets thuis bezorgd gaat worden. Vr. Groet. Ineke Rottiné

oplichting spam Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik word al enkele weken gebeld door een nummer +31885016774 en als ik afpak hoor ik een engels talige dame via een bandje van alles vertellen,maar voordat ze goed en wel praat druk ik hem weg. ...

beltegoed Alleen-lezen Opgelost

ik belden laast iemand en diegene nam niet op en toch ging er 20 cent van mijn beltegoed af. kan dat ? mag dat? hoe zit dat ? ik zou dat graag weten jorikdevries

Spam SMS JJackpot Alleen-lezen Opgelost

Hallo, sinds 3 weken ontvang ik minimaal 1 x per week een SMS van JJackpot. Zij weten zelfs mijn voornaam. Tekst is in t engels. zij eindigen met “unscribe” maar daar durf ik niet op te klikken. Er is...

dataverbruik Alleen-lezen Opgelost

Als ik op My Vodafone kijk ...zie ik dat ik 3Gb kan gebruiken ...en op de datateller van mijn telefoon staat 2 Gb....waar zit dat verschil in? En welke teller moet/kan ik aanhouden? Groetjes..taurusje...

Data verbruik Alleen-lezen Opgelost

Zou iemand van Vodafone hier antwoord op wiilen geven : Mijn maximale verbruik gem per maand is 3 MB. Je ziet dat in het overzicht dat Vodafone je geeft. Hoe kan het dan dat ik nu (22 feb) al 1 GB op ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen