estherdevos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

#klacht van het kastje naar de muur

Onlangs heb ik met een medewerker gesproken over korting op mijn nieuwe abonnement.
Via de email kreeg ik een korting van €5 aangeboden. Deze mail ben ik kwijt geraakt en zodoende sprak ik hierover met een medewerker op de chat.
Zij kon mij een kortingcode geven die ik bij het plaatsen van mijn bestelling kon invoeren. Zo gezegd, zo gedaan.
Echter zag ik in de bevsetigingsemail dat het bedrag niet klopte. Ik zou €244,24 bij betalen en niet €364,24.
Via de klantenservice contact gezocht om dit op te lossen.
Na van het kastje naar de muur gestuurt te worden heeft een medewerker uiteindelijk toen een case aangemaakt en zou mij daar afgelopen donderdag meer over vertellen.
Dat contact is er afgelopen donderdag niet geweest. Niemand die mij heeft gebeld of gemaild!
Daarna kreeg ik dit weekend een email met waarin stond dat de case gesloten was. Verder stond er geen informatie in. Dus ik bel gisteren weer naar de order en status afdeling om duidelijkheid te krijgen.
Er is schijnt een email gestuurd te zijn naar mij maar die heb ik nooit ontvangen. Vreemd verhaal want mijn emailadres is al zeker 10 jaar hetzelfde en alle correpsondentie loopt via 1 email adres.
In deze email zou staan dat het bedrag in mindering gebracht zou worden op de rekening. Wat dat betreft is het probleem opgelost.
Echter dit is nu al de 2de keer dat ik problemen heb met het afsluiten van een nieuwe abonnement. 2 jaar geleden was het oplaad snoertje defect en mij is toen een nieuwe beloofd. Na 3 maanden wachten vertrouwde ik er niet meer op. Na veel bellen en moeilijk doen kon ik er zelf 1 aanschaffen en zou ik het bedrag op mijn rekening gestort krijgen.
Je zou toch mogen verwachten dat je al trouwe, vaste klant in ieder geval wat service mag verwachten en dat je niet van het kastje naar de muur gestuurd wordt. De klantenservice van Vodafone is nog erger dan een de bureaucratie bij een Gemeentehuis.
Daarom vind ik dat er na alle moeite die ik de afgelopen 2 jaar heb gedaan, een tegemoetkoming op zijn plaats is. Graag hoor ik de mogelijkheden hiervan.
2 Reacties 2
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi estherdevos,

Ai, dat klinkt inderdaad niet goed! Het is natuurlijk niet echt netjes dat je niet terug wordt gebeld en dat je overal zo lang op moet wachten. Onze excuses daarvoor!
Is het afgesproken bedrag inmiddels wel in vermindering gebracht? Of moet je die rekening nog ontvangen?

Ik had graag voor je gekeken of ik iets voor je kon betekenen, maar via het forum kan ik niet in het systeem om dit soort dingen te regelen. Je dient hiervoor dus contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0560 of je kunt ons bereiken op Facebook, Twitter of via de chat. Mijn collega's daar kunnen voor je kijken of ze iets voor je kunnen betekenen.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wanneer we geen reactie meer ontvangen, zal dit topic binnenkort gesloten worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic