Hoi
Pascal3577 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dat is natuurlijk heel vreemd. Heb je al eens met een ander Vodafone kaartje gekeken in je toestel of het dan wel lukte? Zijn beide simkaarten van Vodafone? Ruil ze dan even om om te kijken of het nu aan je simkaart of toestel ligt.
In het buitenland ben je te gast en is het voor Vodafone altijd lastig om na te gaan, zeker vanuit Nederland, wat er dan op dat moment aan de hand is. Daarom mijn advies is om altijd even een Sim swap te doen (even ruilen) en kijken wat er dan gebeurd. Toestel eens helemaal uitzetten, handmatig proberen, vliegtuig modes plaatsen en weer terug. Dat soort kleine handelingen kan je zelf proberen.
Lukt het niet dan is en blijft het dus voor de Nederlandse Vodafone erg lastig om verder te controleren. Het kan het bereik zijn daar of ze hebben het te druk met eigen klanten op hun netwerk en dan sluiten ze gasten af of minderen het gebruik van data. Slecht bereik hebben, kan ook nog.
Succes en probeer bovenstaande eens. Laat weten of het is gelukt of niet.