marijev

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone 5c geluid valt weg tijdens gesprek

Hallo!

Sinds dik twee weken heb ik een nieuw abonnement met een iphone 5c. De iphone werkt helemaal prima, maar er is één ding dat niet klopt.

Als ik bel valt het geluid na een aantal minuten weg. Ik hoor de ander nog wel, maar zij kunnen mij niet meer horen. Dit is in de eerste week een paar keer geweest, maar toen maakte ik me geen zorgen. Totdat het steeds vaker ging gebeuren en het nu wel bij 1 op de 3 telefoongesprekken het geval is.

Het is bij verschillende gesprekken, dus het ligt niet aan de telefoon van de ander. Het is ook niet op een bepaalde tijd. Soms gebeurd het na 2 minuten, soms na 7 en soms helemaal niet.

Ik heb mijn telefoon al helemaal terug gezet naar de fabrieksinstellingen en alles er vanaf gehaald. Ook ben ik al naar de Vodafonewinkel geweest en zij hebben mij een nieuwe simkaart gegeven. Als het weer gebeurde moest ik terug komen zodat ze hem op konden sturen voor reparatie.

Heeft iemand dit probleem ook? En als ik hem laat opsturen, kan ik er dan op rekenen dat het me niets gaat kosten? Ik heb hem nu 2 weken en een vodafone red abonnement. Ik heb geen extra verzekering voor vallen of waterschade, maar dat kan niet de oorzaak zijn.
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi marijev, welkom op het forum. Super dat je al die stappen al doorlopen hebt, dat scheelt een hoop tijd 🙂

Er kunnen nog twee dingen aan de hand zijn: er is fysiek iets mis met je toestel, of er gaat iets mis in ons netwerk. Ik zou graag eerst dat laatste uitsluiten zodat we je toestel niet nodeloos op laten sturen ter reparatie. Zou je via de klantenservice (twitter of facebook is denk ik het makkelijkste als je toch al online zit) een berichtje willen sturen?
We zijn daar iets meer ingericht op het afhandelen van echte servicevragen (in tegenstelling tot meer tips, tricks en algemene info waar het forum voor is)

Verwijs even naar dit topic als je dat doet (scheelt weer tijd :)) en heb aub de volgende info bij de hand:

- je klantgegevens (naam, adres, geboortedatum, telefoonnummer, klantnummer)
- een link naar dit topic (dan hoef je niks meer uit te leggen)
- een voorbeeld van een gesprek dat mis ging. Dwz: het tijdstip waarop je belde, het nummer dat je belde + de provider van dat nummer, en wat er precies gebeurde.

Dan gaan we via de technische dienst een onderzoek aanvragen. Komt daar uit dat er aan onze kant niets mis is, dan weten we zeker dat we je toestel niet voor niks ter reparaties sturen maar dat dat de oplossing gaat zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic