Hi marijev, welkom op het forum. Super dat je al die stappen al doorlopen hebt, dat scheelt een hoop tijd 🙂
Er kunnen nog twee dingen aan de hand zijn: er is fysiek iets mis met je toestel, of er gaat iets mis in ons netwerk. Ik zou graag eerst dat laatste uitsluiten zodat we je toestel niet nodeloos op laten sturen ter reparatie. Zou je via de klantenservice (twitter of facebook is denk ik het makkelijkste als je toch al online zit) een berichtje willen sturen?
We zijn daar iets meer ingericht op het afhandelen van echte servicevragen (in tegenstelling tot meer tips, tricks en algemene info waar het forum voor is)
Verwijs even naar dit topic als je dat doet (scheelt weer tijd :)) en heb aub de volgende info bij de hand:
- je klantgegevens (naam, adres, geboortedatum, telefoonnummer, klantnummer)
- een link naar dit topic (dan hoef je niks meer uit te leggen)
- een voorbeeld van een gesprek dat mis ging. Dwz: het tijdstip waarop je belde, het nummer dat je belde + de provider van dat nummer, en wat er precies gebeurde.
Dan gaan we via de technische dienst een onderzoek aanvragen. Komt daar uit dat er aan onze kant niets mis is, dan weten we zeker dat we je toestel niet voor niks ter reparaties sturen maar dat dat de oplossing gaat zijn.