Hallo,
Bij mij hetzelfde probleem, verlenning van mijn abonnement en kreeg de 4s + microsim thuis gestuurd afgelopen woensdag.
Alles geinstalleerd echter gaf het toestel "geen service" aan, mijn oude simkaart, normaal type werkte nog dus even met Vodafone gebeld en mijn microsim werd geactiveerd. Zo ver ging alles goed oude simkaart werkte inmiddels niet meer en de nieuwe helaas ook nog niet. Maar goed de persoon van de klantenservice had gemeld datbhet enige tijd kon duren, maar na 1 uur gaf het toestel nog steeds geen service aanm dus maar weer bellen. De klantenservice gaf aan dat alles goed stond in het systeem en dat het zou moeten werken, zelfs de smartphone crew kon niks vinden dus er werd een nieuwe microsim verstuurd, die kwam afgelopen vrijdag binnen en wat denk je, sturen ze een normale simkaart waar ik dus niks aan had. Dus alles bij elkaar gepakt en op naar de Vodafone winkel in Weert daar hebben ze nog 3 microsim kaarten geprobeerd en toen hebben ze mijn toestel ter reparatie aangeboden, ongelofelijk een nieuw toestel wordt niet vervangen maar gerepareerd. Dit is volgens Vodafone de policy van Apple, want Apple maakt geen defecte producten. Een gsm is een wegwerp product wat na een jaar of 4 gewoon op is en dan gaan ze het nieuwe product repareren, dit is werkelijk waar ongelofelijk. Dit wordt dus verstaan onder service, van Apple wel te verstaan. Ze hebben wel een pakkende slogan verzonnen voor de iPhone 4S, namelijk "De beste iPhone ooit" uhm behalve die van mij dan zullen we maar zeggen, ik hou jullie op de hoogte.