sharonaholleman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internet valt thuis weg

Alleen in kiel winderweer heb ik geen internet ()thuis) ik zou graag weten of het aan mij ligt of ergens anders aan
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sharonaholleman ,

Bedoel je Vodafone Thuis? Of gewoon met je mobiel? Er kan in huis helaas geen garantie worden gegeven omdat er ook enige verstoringen in huis kunnen bevinden.
En misschien dat er en storing is, zie hier of dit ook zo is.

Controleer ook even of je 2G netwerk het wel gewoon doet, misschien dat het opstarten van je toestel enig effect heeft.
sharonaholleman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik bedoel gewoon op mobiel ik had altijd gewoon internet maar heb sinds ongeveer twee weken een andere mobiel en na een week met die nieuwe mobiel kreeg ik ineens het probleem met het internet dat is ook als ik buiten ben als ik kiel winderweer uit ben heb ik internet maar in huis niet meer kan de oorzaak ook aan me telefoon liggen??
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sharonaholleman ,

Wat als je de simkaart in je vorige toestel plaats werkt deze dan wel? En ken je misschien ook andere mensen die Vodafone als hun provider hebben voor mobiel internet.
Ja, er is ook en kans dat je mobiel het probleem is dat er bijvoorbeeld enige beschadiging zit in de hardware of software want staat de nieuwe software versie erop?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic