nicje1985

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer komt de sony Xperia z2 uit

Wie weet wanneer de sony Xperia z2 uit gaat komen?
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @nicje1985 ,

Ik denk dat dit nog ongeveer en weekje gaat duren op zen minst twee weken het toestel staat al op de website vermeld, zie: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/abonnement/sony-xperia-z2-black.shtml?&abonnement=red-e... en zal daarom dus spoedig verschijnen naar leverbaar, zo niet stuur ons er weer even en berichtje over dan gaan we er achteraan!

Dus nog even slapen en geduld hebben ;).
nicje1985
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik mag donderdag gaan verlengen, en zit nog te twijfelen wat de beste keuze is. Sony of Samsung... Van Sony heb ik ook wel weer negatieve reviews gelezen mbt oververhitting en flash geheugen en scherm wat niet zou aansluiten... Heb nu de htc one X en wil eens een keer iets anders als HTC, terwijl prima toestel is... Keuzes keuzes keuzes
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @nicje1985 ,

Het is in de smartphone wereld al de hele tijd en hitte strijd, het is inderdaad lastig!
Je moet nog even denken denken en nog eens denken lees ook even wat reviews erover of heb je dat al gedaan?
Je moet natuurlijk zelf bekijken of je de Galaxy S5 wilt of de Xperia Z2 denk er dus nog even goed overna welke het wordt.
Als jij je vragen erover hebt meld het me maar je bent van harte welkom met je vragen erover :).
nicje1985
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja reviews wel gelezen en komt om het even uit de bus... Ga ik voor de wat mindere verhalen van de sony, terwijl ik van het goede uitga, en aanneem dat er wel aanpassingen zijn gedaan. Ga ik voor de Samsung die er gelijk aan staat... Ik weet t niet .. heb jij tips? Of een idee?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @nicje1985 ,

Als ik het zo lees ja er zijn veel klachten en problemen met Sony de Z1 van hun check hiervoor de Sony pagina op het Forum en scroll gerust verder. Elk toestel heeft wel en aanpassing gekregen de ene veel en de ander minder dat ligt er maar aan wat de fabrikant ermee doet.
De keuze is niet aan mij maar aan jou, ik zou natuurlijk (typisch ik) voor de Galaxy S5 van Samsung kiezen.
De twee toestellen hebben het een en al goede van binnen maar de ene keer verslaat de Galaxy S5 de Z2 met dat punt en de andere keer de Z2 op dat ene punt.

Als je nog en vraag hebt over enige specificaties of iets dat jij belangrijk vindt van en toestel zoals de snelheid of camera meld het me maar gerust.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic