kapusjonnie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internet tegoed my vodafone

Hoi, ik heb onlangs een red abonnement afgesloten met 2gb Internet. Als ik in my vodafone kijk bij het tegoed staat er alleen dat ik een bundel heb van 1 gb. Bij de details van mijn abonnement staat wel de 2 gb vermeld. Is dit een bekend probleem? En kan dit worden aangepast in my vodafone zodat ik in de gaten kan houden dat ik niet over mijn bundel heen ga?

Bedankt!
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo kapusjonnie,
Ja, dat is een bekend probleem. Ik heb hetzelfde RED-abonnement afgesloten, als jij.
Maar dan 1-jarig.
Bij mij werd ook in eerste instantie slechts een bundel vermeld van 1 GigaByte in My Vodafone. En dan heb ik het niet over de eerste, gedeeltelijke data-bundel die (zoals bekend) naar rato wordt toegekend.
Het zou kunnen dat bij jou nog die eerste gedeeltelijke data-bundel van toepassing is.
Dit is dan het geval als jij je abonnement halverwege de maand September bent aangegaan.

Maar veel waarschijnlijker is het volgende:
Het RED-abonnement dat jij en ik hebben afgesloten bestaat uit:
Web 1 GB

Web 1 GB extra

Red onbeperkt bellen
Bij jou is die Web 1 GB extra niet correct verwerkt in de data-bundel-informatie via My Vodafone.Kun je laten herstellen door de klantenservice te bellen via het telefoonnummer 1201.Heb ik ook gedaan, enkele maanden geleden. Succes ! Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic