aadjeaqua

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

internet instelling Italië

Ik heb geen internet wel WiFi.
Krijg mijn instelling niet helemaal juist ingevoerd.
Het gaat mis als je bij type toegangspunt bent kan hier niet handmatig default invullen maar heb een keuzemenu weet niet wat ik daar mee moet. Ik denk dat ik daarom geen internet heb op mijn vakantie ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
aadjeaqua
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt, heb een Samsung A8. Had alles al geprobeerd en toch maar naar Vodafone service gebeld. Zat inderdaad in de instelling. Type toegangspunt kan op mijn toestel niet handmatig Default invullen dit moet uit eindelijk internet+xcap zijn. Opgelost en opgelucht
??

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi aadjeaqua
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk maar misschien is het makkelijk om er ook even bij te vertellen wat voor een toestel je hebt. Uit je plaatje kan ik niet uitmaken om welk toestel het gaat. Zelf heb ik een iPhone en dit is het in ieder geval niet 🙂

Heb je je SIMkaart ook al bij iemand anders in z'n toestel gedaan of van iemand anders in die van jou? Dan kan je in ieder geval kijken of het bij iemand anders wel werkt en of het dan aan je toestel ligt of aan je SIMkaart. Daarnaast de vraag of je in My Vodafone buitenland aan of uit hebt gezet en staat je roaming ook aan?

Laat nog even weten en natuurlijk nog veel plezier in Italië
aadjeaqua
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt, heb een Samsung A8. Had alles al geprobeerd en toch maar naar Vodafone service gebeld. Zat inderdaad in de instelling. Type toegangspunt kan op mijn toestel niet handmatig Default invullen dit moet uit eindelijk internet+xcap zijn. Opgelost en opgelucht
??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Fijn dat het opgelost is aadjeaqua
Fijne vakantie!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic