SilentMadness

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internet in abbonement

Hallo, 

Ik heb gemaild naar vodafone met een paar vragen. Ik zal mijn email hier even bij zetten.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo, 

Ik heb nogal vaak problemen met het internet van mijn telefoon, heel vaak doet hij het niet. Soms zegt hij dat er geen Sim kaart in zit, opnieuw opstarten verhelpt dit, maar dan is het vaak dat er na n half uurtje/uurtje het internet het weer niet doet... Ook wil ik van mijn Blackberry blox af, want mijn Blackberry is kapot gegaan en ik heb een nieuwe telefoon aangeschaft. Volgens mij is het ook zo dat als de Blackbarry blox uitgezet worden dat ik dan geen internet meer heb, wat raden jullie me dan aan om in te schakelen.

Dus:

-Hoe los ik het probleem met het internet op?
-Hoe zet ik Blackberry blox uit, via My Vodafone kon dit niet?
-Welk internet blox raden jullie me aan, ik heb nu 250 MB, dit is op na ongeveer 10 dagen.

Met vriendelijke groeten,

Sjoerd van den Bosch

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

iIk kreeg dit als antwoord:

Goede middag meneer Van den Bosch, 

Bedankt voor uw e-mail. U geeft aan problemen te ondervinden met internet. Ook wilt u graag de Blackberry bundel verwijderd krijgen en een advies krijgen met betrekking tot een eventuele data bundel.

Internet problemen.
Ik begrijp dat het vervelend is dat internet het vaak niet goed doet. Waarschijnlijk wordt het probleem veroorzaakt door een defect in het toestel. U kunt dit uitproberen door de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Als u dan geen probleem heeft met internet zal het inderdaad aan het toestel liggen.

Toestel reparatie
Gelukkig heeft u 2 jaar fabrieksgarantie op uw toestel. U kunt hier aanspraak op maken door het toestel, mét de aankoopbon of pakbon (deze zat aan het pakket bevestigd) aan te bieden in één van onze winkels. Deze kan dan worden nagekeken en/of gerepareerd door een erkende monteur. Op deze manier kunnen wij precies vaststellen wat voor problemen er zijn. 

Let u erop dat schade welke veroorzaakt is door eigen toedoen of nalatigheid niet onder de garantie vallen. Ik kan vanaf afstand niet beoordelen of de reparatie binnen de garantie kan worden uitgevoerd.

Opsturen van het toestel
Het is ook mogelijk het toestel ter reparatie op te sturen. Graag verwijs ik u naar onderstaande link voor meer informatie.
http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consumer_help_nl.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1303&p_created=....

Blackberry blox
Deze blox heb ik per direct voor u verwijderd.

Internet bundel
U kunt de internet basis blox voor € 7,98 aan het abonnement toevoegen. U ontvangt dan 250 MB. Mocht u deze bundel willen laten toevoegen hoor ik dat graag.

Ik wens u nog een fijn weekend. 
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Het gaat mij vooral om die black berry blocks, ik vroeg hoe ik die kon verwijderen. Nu heeft deze medewerker dit gedaan, opzich wel lekker. Maar, ik heb nu dus buiten mijn bundel geinternet totdat ik deze email las, Ten 2de gaf ik al aan dat 250mb zo op was bij mij. En ten 3de als ik nu een internet blox koop, valt dit ook weer buiten mijn bundel terwijl die blackbarry blox(incl 250mb) binnen mijn bundel zat. Dus mijn abbonement word sws duurder als ik die blox van 250mb voor 8 euro toevoeg..
In feiten is dat meer betalen voor het zelfde...

iemand meer informatie hier over?
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi SilentMadness, welkom op het forum. Je vragen draaien zeer specifiek om jouw abonnement.

We kunnen via het forum helaas niet helpen bij zulke specifieke vragen (zoals ook in onze forumregels staat) en je kunt ze ook heel makkelijk stellen in een reactie op de mail van mijn collega.

Ik raad je aan om dat even te doen. Ik ga er vanuit dat alles dan netjes geregeld wordt 🙂
Omdat we je hier verder niet kunnen helpen sluit ik dit onderwerp voor verdere reacties, maar ik hoop dat we je hier nog meer gaan zien. Er is veel leuks te vinden op ons forum!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic