danny3d3

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blackberry blox

ik heb een internet blox maar ik wil een blackberry blox aanzetten maar dat kan niet op mijn huidige tarief zou i mijn internet blox uit willen zette nzodat ik blackberry blox kan aanzetten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Nee, we kunnen hem nu niet voor je uitzetten. Je betaalt voor 30 dagen en je BloX geeft je niet alleen MB's, maar ook toegang tot bv die ping. Dus zolang loopt hij altijd. Mochten eerder je MB's op zijn, dan kun je wel nog pingen en mailen via WiFi

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi danny3d3,

welkom op het forum! Je kunt je BloX zelf uitzetten via My Vodafone, of via een smscode. Om de Web BloX uit te zetten bijvoorbeeld, sms je web uit naar nummer 4000. De BloX eindigen dan wel pas na de 30 dagen die ze duren. Daarna kun je andere BloX, zoals de BlackBerry BloX, uitzetten. Als je hierbij problemen ervaart, neem dan even contact op met de Vodafone klantenservice. Dat kan bijvoorbeeld ook via Facebook, Hyves of Twitter.
danny3d3
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dat heb ik gedaan hij verlengt niet maar kunnen jullie hem nu stoppen gwn uitzetten of stopt hij ook gelijk las me mbs opzijn
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Nee, we kunnen hem nu niet voor je uitzetten. Je betaalt voor 30 dagen en je BloX geeft je niet alleen MB's, maar ook toegang tot bv die ping. Dus zolang loopt hij altijd. Mochten eerder je MB's op zijn, dan kun je wel nog pingen en mailen via WiFi
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic