GerardB01

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

instellingen DENVER wcm-5003mk2 wildcamera?

Ik krijg mijn DENVER wcm-5003mk2 wildcamera niet aan de praat. Heb een prepaid abonnement dat wel werkt in een samsung smartphone, maar niet in de camera.
Heb verschillende instellingen geprobeerd, maar tot nu toe zonder resultaat.

Gevraagde instellingen:
zie https://www.dropbox.com/s/z4xx3wjme864aj7/gevraagde%20camera%20instellingen%20DENVER%20%20wcm-5003mk...

Wat kan ik doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
GerardB01
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hoi Marc,

eindelijk opgelost! Wat bleek. De handleiding geeft aan dat je de pincode moet uitschakelen. nu zit er een pincode op het apparaat zelf en op de SIM kaart. De laatste zie je gemakkelijk over het hoofd en kan niet m,b,v, de camera worden uitgeschakeld, maar dat moet via een (simlock vrije) smartphone gebeuren. Dat had ik niet gedaan. nu wel. De door jou geveven instellingen waren correct. De camera verstuurd alleen foto's en geen video's, maar dat lees ik meer bij commentaar op deze Denver camera. Maar hij doet het nu en dat is het belangrijkste. Wilde ik je even laten weten. Groeten, Gerard

Bekijk in context

5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
GerardB01, welkom op het Vodafone Forum! Wat lastig dat dit niet werkt. Helaas kan ik niet garanderen dat het met dit apparaat zal werken, we verkopen het namelijk zelf niet en daardoor is het ook niet door ons getest. Vul bij de GPRS instellingen eens het volgende in:
APN: live.vodafone.com
Account: vodafone
Password: vodafone

Werkt dat?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
GerardB01, is het hiermee nog gelukt?
GerardB01
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hi Marc,

dank je voor je antwoord, maar helaas het werkt niet.
Gevraagd wordt de volgende gegevens in te vullen. Een deel kan ik niet vinden.
Wat moet ik invullen?

GPRS settings:
APN: live.vodafone.com
Account: vodafone
Password: vodafone

MMS settings:
Country: Netherlands
Operator: Vodafone

MMS Server settings:
MMSC:
IP:
Port:
SMTP Server settings:
No SSL / SSL / STARTTLS
Server:
Port:
Email:
Password:




Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
GerardB01, het gaat alleen om internet, toch? In dat geval kan de rest gewoon leeg blijven. SMTP is namelijk voor e-mail en MMS voor multimediaberichten. In Nederland zou het zelfs met verkeerde APN instellingen moeten werken. We gebruiken op ons Vodafone NL netwerk namelijk een automatische doorverwijzing bij verkeerde instellingen. Is er misschien ergens anders nog een optie om data uit of aan te zetten? Anders kun je de camera het beste eens laten nakijken.
GerardB01
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hoi Marc,

eindelijk opgelost! Wat bleek. De handleiding geeft aan dat je de pincode moet uitschakelen. nu zit er een pincode op het apparaat zelf en op de SIM kaart. De laatste zie je gemakkelijk over het hoofd en kan niet m,b,v, de camera worden uitgeschakeld, maar dat moet via een (simlock vrije) smartphone gebeuren. Dat had ik niet gedaan. nu wel. De door jou geveven instellingen waren correct. De camera verstuurd alleen foto's en geen video's, maar dat lees ik meer bij commentaar op deze Denver camera. Maar hij doet het nu en dat is het belangrijkste. Wilde ik je even laten weten. Groeten, Gerard
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic