jolandabalfoort

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

instellen email en camerazoom ik krijg geen menu opties te zien samsung S5

Ik heb sinds afgelopen week een Samsung S5 en ik kan wel gmail instellen maar als ik dan een account toe wil voegen (tele2 internetprovider thuis) lukt dit niet. Ik krijg niet het menu rechtsboven wat ik uit kan klappen en waar mogelijkheden kan kiezen.

Bij camera kan ik geen instellingen kiezen bijv formaat ofzo kan ook niet inzoomen dan zegt ie in deze modus niet toegestaan.

Hopelijk weet iemand hier een oplossing voor.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jolandabalfoort
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hoi heb inderdaad afgelopen zaterdag het toestel.laten restten en nu werkt de email en de camera zoals t hoort. Gelukkig maar en bedankt voor jullie tips

Bekijk in context

5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @jolandabalfoort

Wat zie je dan wel rechtsboven in je scherm staan? Normaal gesproken hoor je daar 3 puntjes te zien die onder elkaar staan. Als je daarop klikt klapt een menu uit.
jolandabalfoort
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi maartje, ik kreeg dus geen 3 puntjes te zien nu geupdate en hij doet het gelukkig
Nu nog de camera instellingen want daar heb ik dus ook geen 3 puntjes bedankt voor je reactie
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Jolanda, dus na de update zie je die puntjes nog steeds niet? Het klinkt dan eigenlijk meer alsof android gewoon niet goed geïnstalleerd is op het toestel. Dat is opzich met resetten en opnieuw updaten makkelijk te verhelpen. Ben je bekend met die procedure? Mijn collega's in de winkel zouden het ook voor je kunnen doen als je dat makkelijker vindt (maak dan wel eerst thuis via Kies even en backup van je foto's / contacten / sms'jes / etc)
jolandabalfoort
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hoi heb inderdaad afgelopen zaterdag het toestel.laten restten en nu werkt de email en de camera zoals t hoort. Gelukkig maar en bedankt voor jullie tips
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @jolandabalfoort,

Bedankt dat je het hebt teruggekoppeld en fijn dat het is opgelost!

Ik heb je bericht als oplossing/opgelost gemarkeerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic