Beste
omikron,
Het kan zijn dat u over bent gegaan naar het nieuwe systeem binnen Vodafone en dat u nu moet inloggen met een e-mail adres en dan zou u hiervoor alleen een nieuw My Vodafone account hoeven te maken op de website http://www.vodafone.nl Vervolgens klikt u op My Vodafone waarbij u dan klikt op "Ja, ik wil een account".
Als u inderdaad nog in het oude systeem van Vodafone zit waarbij nog onderscheid gemaakt word tussen zakelijk en particulier inloggen dan zou u moeten inloggen met een gebruikersnaam. Wat u dan het beste even kunt doen als u een foutmelding krijgt bij het inloggen is de cookies uit de Safari browser verweideren omdat deze dan waarschijnlijk voor de melding op de website zorgen.
Het is heel belangrijk dat u even belt met de klantenservice om of een nieuw wachtwoord aan te maken van het bestaande account of een nieuw account aan te maken indien nodig. Zorg wel dat u even het klant nummer, kvk nummer, rekening nummer en postcode huisnummer bij de hand heeft ter verficatie.
Met vriendelijke groet,
MrMister