Bowie
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inloggen

Ik heb net een account aan gemaakt maar kan niet inloggen om mijn simkaart te activeren. 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8853Reacties
  • 2854Oplossingen
  • 1857Likes

Hoi @Bowie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je simkaart niet geactiveerd is dan kan het kloppen dat je deze via My Vodafone ook niet kan activeren, als je nog geen My Vodafone account had aangemaakt. Dan moet je echt even contact opnemen met de klantenservice en die kunnen dan je simkaart activeren en daarna dan wel even een My Vodafone account aanmaken, wel zo handig 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 8853Reacties
  • 2854Oplossingen
  • 1857Likes

Hoi @Bowie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je simkaart niet geactiveerd is dan kan het kloppen dat je deze via My Vodafone ook niet kan activeren, als je nog geen My Vodafone account had aangemaakt. Dan moet je echt even contact opnemen met de klantenservice en die kunnen dan je simkaart activeren en daarna dan wel even een My Vodafone account aanmaken, wel zo handig 

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10619Reacties
  • 1548Oplossingen
  • 1856Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Bowie? Hebben zij de simkaart kunnen activeren voor je?

Uitgelicht topic