Nano Alleen-lezen Opgelost
Ik wil en Samsung A10 kopen en da heb ik en nano simkaart nodig. Moet ik da nu en nieuwe sim kaart bestellen?
Welkom op de Vodafone Community
Ik wil en Samsung A10 kopen en da heb ik en nano simkaart nodig. Moet ik da nu en nieuwe sim kaart bestellen?
Kunnen jullie de sms alert ivm een nieuwe factuur uitzetten?Ik betaal de factuur niet eens zelfAlvast bedankt
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft 06 nummer online geplaatstTopicGeplaatst door: Corrossi
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft Ziggo in de naam, dat is niet toegestaan TopicGeplaatst door: Theoziggo
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Mail adres staat hier ook nogTopicGeplaatst door: oel
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant z’n mail adres staat erin!!Daarnaast is dit het juiste antwoord. Maar echt een antwoord is het niet, als je het mij vraagt TopicGep...
Op 1 mei mijn abonnement verlengd, start 06-07-2019. Achteraf had ik toch liever een abonnement met mobiel willen hebben.Vanmorgen naar de winkel in Zwolle, ik denk ik heb nog tijd genoeg.....Blijkt i...
Hallo, ik heb mijn gegevens ingevuld op de website voor een gratis simkaart. Maar ik heb nooit wat ontvangen? Zijn de gegevens niet aangekomen?
Hi There,Have seen a couple of discussions regarding this topic but no resolution unfortunately.This is SIM branding, since Phone branded is no longer allowed by EU regulation.Can Vodafone now disacti...
De Red Together (Extra) abonnementen voor mijn gezinsleden staan op mijn naam en contractnummer. Ik ben beheerder en gebruik de app. Hoe kan ik mijn gezinsleden hun eigen account geven zodat ze ook de...
Al geruime tijd is de mobiele ontvangst op Postcode 5211 EG nummer 7-9 erg slecht.Dit is een klein straatje met druk bezochte terrassen en kroegen in de historische Uilenburg in 's-Hertogenbosch. Binn...
Sinds woensdag netwerkproblemen. Internet werkt zeer traag. En bij al onze mobiele telefoons, HTC, Apple en huawei, dus geen toestel mankement. We hebben wel red together. En in app staat bij storinge...
In april heb ik contact gehad met Lorenzo van afdeling verkoop Vodafone. Op zich een fijn gesprek, wilde wat informatie over Red Together. Verderop in het gesprek wilde hij graag de deal rond maken, m...
Halloik heb sinds afgelopen week mijn abonnement laten verlengen met toestel, dit is nu een Red Together geworden.aldus de medewerker in de winkel als de dame aan de telefoon adviseerde mij om de extr...
Mijn dochter heeft gekocht een Huawei en zou hier ook een ipad, bij krijgen. Contact met Huawei gehad, en ook al met Vodafone, maar op een of andere manier wordt er info gemist. waar blijft de iPad. W...
[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft gegevens online staanTopicGeplaatst door: M Blom
ik heb een abone besteld. samaung s10plus 512gb met essential 10g per maand. ik wil weten waneer ik mijn toestel krijg. en ik wil mijn klantennummer hebben. om mijn vodafone met mijn zigo te kunnen ko...
Hoi!Ik heb al eerder een contact formulier ingevuld maar helaas nog geen reactie gehad. Ik heb zelf al een IoT-module maar ben nog opzoek naar simkaarten. Waar kan ik simkaarten van jullie bestellen? ...
Heb een scheur in m'n beeldscherm ondanks dat ik een extra beschermlaag heb gekocht. Heb ik nog garantie?
Het lijkt me tijd om een eigen topic te starten, want nu voeg ik steeds iets toe aan het topic dat begonnen is door iemand die het niet eens was met een afschrijving van zijn rekening. Daarom de laats...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
61 | |
1 | |
1 |