Ik heb net een account aan gemaakt maar kan niet inloggen om mijn simkaart te activeren.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Bowie
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als je simkaart niet geactiveerd is dan kan het kloppen dat je deze via My Vodafone ook niet kan activeren, als je nog geen My Vodafone account had aangemaakt. Dan moet je echt even contact opnemen met de klantenservice en die kunnen dan je simkaart activeren en daarna dan wel even een My Vodafone account aanmaken, wel zo handig
Hoi @Bowie
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als je simkaart niet geactiveerd is dan kan het kloppen dat je deze via My Vodafone ook niet kan activeren, als je nog geen My Vodafone account had aangemaakt. Dan moet je echt even contact opnemen met de klantenservice en die kunnen dan je simkaart activeren en daarna dan wel even een My Vodafone account aanmaken, wel zo handig
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Bowie? Hebben zij de simkaart kunnen activeren voor je?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.