karma07

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ingangsdatum verlenging

Hallo,

Mijn abonnement loop in februari 2013 af. Nu wil ik graag verlengen aangezien de acties van 50% korting voor de eerste 6 maanden mij wel aanspreekt, maar wat wordt dan de ingangsdatum van de verlenging? is dat per direct of start dat na februari 2013.
Tevens heb ik nu een iphone 450 abonnement, maar deze zie ik niet meer terug. Welk abonnement kan ik hiervoor in de plaats nemen?

gr.
8 Reacties 8
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Je kan inderdaad verlengen, je kan ook gelijk gebruikmaken van je nieuwe abbonement, echter is de ingangsdatum februari dan gaat het contract lopen, misschien dat Vodafone zelf hierop kan antwoorden.

Je hebt nu met de nieuwe abbonementen de Iphone regelmatig, Iphone vaak, en Iphone altijd.
Bij deze loopt het mobiel internet van laag naar hoog, dus van 200Mb naar 1gb

Het ligt eraan wat je precies wilt aan ene nieuwe abbonement, voor een persoonlijk aanbod is langs de winkel gaan de beste optie aangezien daar je Klantwaarde ook meetelt waardoor je waarschijnlijk je toestel gratis krijgt
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi karma07,

Je abonnement gaat inderdaad direct lopen op het moment dat je het afsluiten. Zo kun je voor je einddatum al gebruik maken van je nieuwe toestele n abonnement. De contractsduur die je afspreekt wordt echter wel achter je einddatum aangeplakt. Als je dit niet prettig vind kun je ook wachten tot je einddatum en dan verlengen. Veel plezier met je nieuwe toestel in ieder geval:).

karma07
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en per welke datum ga ik dan de nieuwe abonnementskosten betalen? 

En kunt u ook verder mijn tweede vraag beantwoorden. Ik wil nl. een sim only en heb nu een iphone450 abonnement. Welk abonnement moet ik dan nu afsluiten als ik wil verlengen en eenzelfde abonnement wil?

gr.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé karma07,

De kosten van het nieuwe abonnement gaan gelijk in, als je je abonnement verlengd. Precies vergelijkbare abonnementen bieden we niet meer aan. Je kunt nu gebruik gaan maken van de nieuwe abonnementen. Het ligt natuurlijk ook aan het toestel dat je kiest. Ik denk dat je het beste even kunt bellen met 0800-0560(gratis), hier kan een beladvies voor je gemaakt worden. Zo weet je precies wat je tegenwoordige gemiddelde gebruik is. Zo kun je dus een abonnement kiezen wat bij je belgedrag past.
colver

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vodafone abonnement loopt tot begin februari 2014. Ik kan het dus nu verlengen. Maar als ik het verleng na een lager abonnement, gaat dat nieuwe abonnement (en de lagere abonnementskosten) dan ook nu meteen al in? Ik begrijp dat de einddatum van het contract februari 2016 wordt.
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi colver,

De meeste abonnementen gaan direct in nadat je verlengt. Zou je aan kunnen geven welk abonnement je nu hebt en met welk abonnement je wilt gaan verlengen?
Josh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn eind datum is 13-02-2014 en heb net een nieuwe red abonnement afgesloten met een nieuw toestel. Wanneer zal ik gebruik kunnen maken van het nieuwe abonnement?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Je hebt dus een bestaand abonnement verlengd met een nieuw toestel? Dan maak je waarschijnlijk nu al gebruik van je nieuwe abonnementsvorm. Kijk even in My Vodafone, daar staat welke abonnementsvorm je nu gebruikt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic