Ik reageer nogmaals.
Het betreft: case id: 94335560 coulance swap, naar aanleiding van een verlengd abonnement met een galaxy S3.
mijn toestel is 3 maal gerepareed en er kan niet mee gebeld worden, de ontvangst is erg slecht
Zoals eerder en al vele malen aangegeven wens ik een vervanger van de Samsung Galaxy S3 waarmee niet gebeld kan worden.
Ik heb voor Vodafone gekozen vanwege de eerdere goede ervaringen.
Het abonnement loopt al vanaf 2001?
Er is een coulance swap aangeboden met een witte Galaxy S3.
Dit kon opeens niet meer.
Ik wens op korte termijn een S3 of een S3 mini of een S4 mini, eventueel een LG of een Iphone.
Aangezien Vodafone volop al deze toestellen aanbiedt begrijp ik niet waarom ik hier weken lang op moet wachten.
En , nee ik wil geen Nokia of Blackberry, ik heb gekozen voor het android systeem.
Er zouden diverse emails naar mij gestuurd worden ik heb alleen deze, zie hieronder ontvangen.
Ik heb opnieuw contact op 16 oktober gehad en er zou opnieuw een email gestuurd worden , voor het einde van de dag: niets.
Als dit niet binnen korte tijd opgelost wordt naar behoren stel ik Vodafone in gebreke, en zal ik het abonnement en de betalingen beëindigen
Voor alle overige Vodafone abonnementen die privé en die onder mijn zaak lopen geld hetzelfde.
Vanochtend heb ik opnieuw contact gehad met Kirsten via 1201 , die goedbedoelend opnieuw iets probeert.
De besluitvormers houden zich achter de schermen ver van direct contact met klanten.
Het is zeer triest dat Vodafone hun klanten de dupe laat zijn van slecht werkende toestellen.
Terwijl het ook goed kan: mijn vrouw, G.M.Veenstra, haar nieuwe S3 is gerepareerd met dezelfde klacht en werkt nu goed na een enkele reparatie
Alle 3 de ruiltoestellen die ik heb mogen lenen van Dynalogic werkten goed.
Stuur me geen uitnodigingen ter beoordeling van de aardige mensen die me te woord staan , maar los het adequaat op.
Met vriendelijke groet,
Jelle Lamain