jellelamain

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

samsung S3 coulance swap



Ik reageer nogmaals.
Het betreft: case id: 94335560 coulance swap, naar aanleiding van een verlengd abonnement met een galaxy S3.
mijn toestel is 3 maal gerepareed en er kan niet mee gebeld worden, de ontvangst is erg slecht


Zoals eerder en al vele malen aangegeven wens ik een vervanger van de Samsung Galaxy S3 waarmee niet gebeld kan worden.
Ik heb voor Vodafone gekozen vanwege de eerdere goede ervaringen.
Het abonnement loopt al vanaf 2001?

Er is een coulance swap aangeboden met een witte Galaxy S3.
Dit kon opeens niet meer.
Ik wens op korte termijn een S3 of een S3 mini of een S4 mini, eventueel een LG of een Iphone.
Aangezien Vodafone volop al deze toestellen aanbiedt begrijp ik niet waarom ik hier weken lang op moet wachten.
En , nee ik wil geen Nokia of Blackberry, ik heb gekozen voor het android systeem.

Er zouden diverse emails naar mij gestuurd worden ik heb alleen deze, zie hieronder ontvangen.
Ik heb opnieuw contact op 16 oktober gehad en er zou opnieuw een email gestuurd worden , voor het einde van de dag: niets.

Als dit niet binnen korte tijd opgelost wordt naar behoren stel ik Vodafone in gebreke, en zal ik het abonnement en de betalingen beëindigen
Voor alle overige Vodafone abonnementen die privé en die onder mijn zaak lopen geld hetzelfde.

Vanochtend heb ik opnieuw contact gehad met Kirsten via 1201 , die goedbedoelend opnieuw iets probeert.
De besluitvormers houden zich achter de schermen ver van direct contact met klanten.

Het is zeer triest dat Vodafone hun klanten de dupe laat zijn van slecht werkende toestellen.
Terwijl het ook goed kan: mijn vrouw, G.M.Veenstra, haar nieuwe S3 is gerepareerd met dezelfde klacht en werkt nu goed na een enkele reparatie
Alle 3 de ruiltoestellen die ik heb mogen lenen van Dynalogic werkten goed.

Stuur me geen uitnodigingen ter beoordeling van de aardige mensen die me te woord staan , maar los het adequaat op.


Met vriendelijke groet,

Jelle Lamain
6 Reacties 6
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Huh? Volgens mij ben je op het forum toch echt verkeerd. Hier worden geen problemen opgelost. Enne als je Androis OS wilt heb je niet veel aan een iPhone. Men zal naar alle waarschijnlijkheid kijken naar een vergelijkbaar toestel indien S3 niet (meer) te verkrijgen is via Dynafix. Het is hier mooi even je frustratie te (willen) uitten maar hier is niemand die je kan helpen helaas.
jellelamain
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
waar kan ik wel geholpen worden dan?
ik wordt al een maand lang van het kastje naar de muur gestuurd.

nieuws: van Samsung hoor ik dat vodafone cotractueel geregeld gewoon het toestel kan vervangen bij samsung.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo jellamain, als ik het goed begrijp loopt er al een voorstel voor het omruilen van je toestel? Dat is inderdaad een optie als het toestel na herhaaldelijk repareren nog altijd niet goed werkt.

Ik vind het wat vreemd overkomen dat er een voorstel wordt gedaan dat weer ingetrokken wordt. Meestal krijg je een aantal toestellen waar je uit kan kiezen.

Mocht je er via de telefonische klantenservice niet uitkomen, dan kun je je vraag bv ook even via Facebook stellen. Dan kunnen mijn collega's met je nakijken wat er nu precies al afgesproken is en wat er mis gaat.
jdeswart

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Verhaal klinkt bekend, veel gepraat maar geen oplossing.
Verplaats je nou eens in de klant en los het gewoon op.
Bijna altijd is er een hele makkelijke en snelle oplossing.

jdeswart

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
"mocht je er bij de klantenservice niet uitkomen dan maar op facebook proberen"??

Beetje vreemd, als klant heb je toch een contract met vodafone (dat is toch 1 bedrijf?). Is de klantenservice er niet voor om problemen op te lossen? En gelden er bij contact via facebook dan andere regels?

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Nee hoor, er gelden geen andere regels. Maar soms ontstaat er een stukje onduidelijkheid tussen mijn collega's aan de telefoon en een klant. Dan kan het helpen om geschreven het probleem uit te leggen. Via (bijvoorbeeld) Facebook kunnen wij snel en makkelijk (in privé) vervolgvragen stellen om het probleem helder te krijgen en ook helder te krijgen wat de verwachting van de klant is.

En met die info kunnen wij dan naar onze collega's die in eerste instantie het besluit hebben genomen lopen en kort overleggen. Dan kan het best zo blijken te zijn dat hun eerste beslissing gewoon klopte. In dat geval wordt de beslissing niet anders, maar kunnen wij het hoe en waarom helder uitleggen. En mocht er door onduidelijkheid een vergissing gemaakt zijn, dan kan die verholpen worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic