BerryvdBerg

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik kan niet gebeld worden

Hoi, ik zit in Engeland. Als ik gebeld wordt gaat mijn telefoon niet over. Ook krijgen de bellers geen gehoor en meteen wordt de verbinding verbroken. Ik kan wel zien wie mij belt via berichten, maar hoor het dus niet. Ik kan wel bellen, maar hoor geen ringtoon. Ik krijg bijv na 10 seconden ineens iemand aan de lijn. Kortom ik kan niet gebeld worden, maar wel bellen zonder ringtoon te horen. Wat moet ik doen, ik heb sinds 3 maanden een nieuwe telefoon. Samsung S9

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Dat is wel heel erg vreemd. Misschien een Brexit probleem 
Nee, grapje natuurlijk, daar zal het wel niet aan liggen. Ik zou morgen dan even proberen contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze je nummer even willen resetten. Je nummer zal dan opnieuw contact opnemen met het netwerk en misschien dat het dan wel beter gaat.

Je kan op de klantenservice pagina ook een chat voeren, mocht het niet mogelijk zijn om te bellen. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @BerryvdBerg 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je je simkaart al eens in een ander toestel gestoken om te kijken of die het daar wel in doet? In het buitenland is het altijd lastig omdat je daar te gast bent en het anders is met bereik dan hier. Lees aub deze topic eens door en bekijk of je hier kan verhelpen. 

Mocht het niet lukken dan zou je eens kunnen bellen met de klantenservice van Vodafone om te vragen of ze je nummer willen resetten en dan zal deze zich opnieuw aanmelden op het Engelse netwerk. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het lukt. 

BerryvdBerg
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen, heb ik geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik kom heel vaak in Engeland, maar nog nooit dit probleem gehad. De 1e dag ging het ook gewoon goed. Ook heb ik geen instellingen aangepast...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Dat is wel heel erg vreemd. Misschien een Brexit probleem 
Nee, grapje natuurlijk, daar zal het wel niet aan liggen. Ik zou morgen dan even proberen contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze je nummer even willen resetten. Je nummer zal dan opnieuw contact opnemen met het netwerk en misschien dat het dan wel beter gaat.

Je kan op de klantenservice pagina ook een chat voeren, mocht het niet mogelijk zijn om te bellen. 

BerryvdBerg
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hahaha, zei ik ook al, ik ga morgen contact opnemen met Vodafone klantenservice 🙂

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je al eens geprobeerd om een ander netwerk te selecteren @BerryvdBerg?

In My Vodafone (website) kun je aangeven of je in het buitenland gebeld mag worden. Had je dit al gecontroleerd? 
Kun je de gegevens aanvullen in je profiel en mij een seintje geven? Ik kijk graag met je mee hiervoor.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels verholpen @BerryvdBerg?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic