Hoi @Rik van den Berg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Natuurlijk is dit heel erg vervelend en zeker als je zelf niet goed op let of je nu via Wifi kijkt of via 4G. Daar kan natuurlijk Vodafone niet zoveel aan doen, dit heb je zelf gedaan. Het lijkt me dan ook stug dat ze je nu opeens 66GB in mindering gaan brengen. Wat overigens wel heel erg veel is tijdens Netflix kijken. Je zal dan wel meer gedaan hebben dan alleen Netflix, lijkt me. 66GB is veel hoor!!
Een volgende keer goed instellen en in je Netflix account bij instellingen aangeven dat je ALLEEN via Wifi gebruik wilt maken van Netflix. Dit kan je namelijk zelf instellen in de instellingen van de app. Volgende keer films maar downloaden en zeker weten dat je op Wifi zit, dan zal dit je nooit meer overkomen.
Maar wat betreft het terug krijgen van je geld, ik weet het niet hoor. Je kan wachten op een medewerker van Vodafone, die komen hier elke dag wel een keer op de Community en als die je topic hebben opgepakt dan zullen ze je verder helpen en/of duidelijke info geven. Heb dus nog even geduld en dan is er iemand van Vodafone die je kan helpen. Wil je niet wachten, neem dan contact op via een privé bericht te sturen naar Facebook of Twitter.
Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is afgelopen.