Jessprinses

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone snel heet en snel leeg!

Hallo! Mijn telefoon is sinds een tijdje heel snel warm vooral tijdens gebruik heet, daarnaast loopt ie ook heel snel leeg laadt soms wel 3 x per dag op. Ik hoor vaker van dit probleem en dat ie dan naar de Apple store terug moet, is dat zo? BVD jessprinses
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Jessprinses,

Welkom op het Vodafone Forum!

Vervelend dat je deze problemen ervaart! Je kunt uiteraard altijd een Apple winkel bezoeken, echter weet ik van tevoren niet of ze het probleem voor je kunnen oplossen.

Controleer voor de zekerheid eerst of je al de laatste iOS versie gebruikt. Je kunt ook een back-up maken van je gegevens en de fabrieksinstellingen terugzetten. Wanneer dit het probleem niet oplost raad ik je aan om de stappen op deze website te volgen voor onze reparatieprocedure.
Sage

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Helaas herkenbaar.

Ik weet niet welke iphone je hebt. Mocht je nu een iphone hebben aangeschaft tussen november 2012 en januari 2013, kom je mogelijk in aanmerking voor een gratis batterij vervanging.
Meer informatie hierover vind je hier.

Daarnaast is je batterij ook sneller leeg als je apps op de achtergrond open hebt staan. Deze kun je sluiten door 2x op de home button te drukken.

Zelf heb ik mijn 4g uitgezet vanwege dit en mijn gps.

Succes!


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic