Hey
Dat is vervelend. Wat je kunt proberen is het volgende:
-via
http://handleidingen.vodafone.nl/web/ de instellingen voor het internet controleren.
Let er op dat als de telefoon zakelijk is dat er office.vodafone.nl moet staan ipv live.vodafone.com
-Vervolgens zou je eens het toestel terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet daarbij niet een back up te maken van het toestel. In de bovenstaande link kun je dit ook opzoeken.
-Werkt het dan nog raad ik je aan om eens handmatig een ander netwerk te selecteren en dan terug te zetten naar het vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan.
- een kruistest uitvoeren. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander merk en type toestel en een werkende simkaart in jouw toestel om te zien wat er dan gebeurt.
Is het de simkaart dan kun je langs de vodafone winkel gaan. Zij kunnen een nieuwe simkaart activeren.
-contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeldt op het netwerk en of er eventueel een blokkade opstaat etc.