Erhan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 4s op vakantie kost mij 4,670 euro.

Hallo,
 
Ik heb laatst een abbonement genomen bij Vodafone, en ik ben op vakantie gegaan.
Nu is mijn telefoonnummer opeens geblokkeerd, kijk ik op my vodafone heb ik een rekening openstaan van meer dan 5000 euro!
 
Ik heb af en toe de telegraaf gelezen en een paar keer op twitter, maar dit is gewoon niet normaal.

 
Ik bedoel van HOL**bleep**! 4,6k aan internet?! Hoor ik geen waarschuwingen te krijgen? Is mijn telefoon geinfecteerd? Wat de hell is er aan de hand hier?

3 Reacties 3
Erhan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
By the way, ik had Alles-op-reis en Datalimiet nogwat, ik ben op het moment geschokeert. Ik ben 18 jaar en ik ga nog naar school en krijg ik dit nog in mijn gezicht gegooid.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Lijkt erop dat in de middag van de 25e ineens heel veel data begon te worden gedownload. Je hebt ook wel enorm veel data verbruikt, bijna alsof je continu hebt zitten downloaden/streamen. Op de 30e stopte het pas echt helemaal, en daar gebruik je ook veel minder data.
 
Het is altijd verstandig om een datateller te gebruiken op vakantie om dit soort situaties te voorkomen. iPhone had een tijdje terug een probleem waarbij hij een onverstuurde mail continu opnieuw probeerde te versturen waardoor er continu veel data verstookt werd. Wellicht dat er nu net zoiets speelde?
 
Verder: had je waarschuwings-sms'jes gehad op 80% en 100% van je Alles-op-een-dagbundel? Zo nee dan zou ik sowieso zsm de klantenservice bellen en dat melden!
sebastiaanbas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou meteen bellen, dit is echt tegek voor woorden... Hbe je niet progelijk youtube open laten staan? je hebt van die video's die herhalen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic