Lynnie

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy SIII vraag ivm micro sim?

Ik heb vandaag de Samsung galaxy s III besteld en zag dat er een micro sim bij zat, nu had ik ervoor gekozen om mijn vodafone prepaid simkaart te laten omzetten naar een abbonement, nu is mijn vraag;
 
Hoe gaat dat in zijn werk met die micro sim? Ik krijg een micro sim thuis, maar dan zit ik met me andere sim kaart, hoe weet die micro sim mijn nummer ? Terwijl dat op de andere sim kaart staat? Ik begrijp even niet hoe dat werkt, en wat ik dus moet doen als ik die micro sim krijg, wat ik met mijn oude simkaart moet doen en die micro sim?
 
Wordt door vodafone automatisch op die micro sim mijn nummer gezet of hoe werkt dat?
 
Contacte overzette opzich geen probleem heb alles opgeschreven apart op een kladpapier voor het geval ik alsnog per ongeluk nummers kwijt raak.  Gaat dus meer om het feit of die micro sim wel mijn nummer weet, en hoe dat gaat en wat ik ermee moet doen met die micro sim en me eigen simkaart.
 
Nogal moeilijke uitleg maar hoop dat iemand dit begrijpt, ben niet zo thuis in micro sim kaarten.
 
 
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Lynnie,
 
er van uit gaande dat het contract op jouw eigen naam staat: stap met je toestel, de oude SIm en de nieuwe SIM en je ID-kaart de dichtsbijzijnde Vodafone-winkel met SmartphoneCrew binnen en terwijl jij een kopje koffie of thee drinkt, regelen zij dit allemaal voor je.
 
Daar zijn wij nu bij uitstek voor, juist om je dit soort zogen uit handen te nemen.
 
Kortom: Je bent van harte welkom!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic