Koen1911

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 4 Smart Abonnement met Early-Renawal equivalent ?

Goedemorgen,
 
Ik ben een ontevreden T-Mobile klant en wil voor mijn volgende iPhone een contract bij Vodafone afsluiten, omdat ik gehoord heb dat het bereik veel beter is en er zijn natuurlijk die maximale 14,4mb/sec-snelheden. Bij T-Mobile is het voorlangs de traditie geweest om een abonnement af te sluiten (meestal 2 jaar) en als er dan een nieuwe iPhone uit zou komen, ik een Early Renewal afsloot waardoor ik m'n abonnement vroeg mocht hernieuwen. Hierbij betaalde ik dan toestelkosten + administratiekosten en ik kreeg onder hetzelfde 06-nummer een contractvernieuwing. Bij Vodafone ga ik hier denk ik ook een 2-jarig contract nemen, maar het zou met niks verbazen als volgende oktober de iPhone 5 aangekondigd zou worden. In juni zoals altijd lijkt me stug, zo kort achter elkaar.

Mijn vraag is nu dus :

Is er zoiets als T-Mobile's Early Renewal bij Vodafone waardoor ik mijn contract vroegtijdig kan verlengen waarbij ik een nieuwe telefoon (de iPhone 5) krijg na het betalen van administratie + toestelkosten ?

Met vriendelijke groeten,

Koen
5 Reacties 5
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi Koen,

Helaas gebruikt Vodafone geen Early Renewal. Wat wat tot de mogelijkheden behoort is om bijvoorbeeld je abonnement eerder te verlengen via de afdeling Loyalty.

Ik kan je hierin natuurlijk geen garanties bieden, misschien een idee om de Klantenservice eens te bellen hierover?

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum

benjeti

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kan het dan dat ik de klantenservice bel en te horen krijg dat dat niet meer mogelijk is via de afdeling loyalty? Dit ivm het niet te lang vast mogen houden van klanten nav de wijziging in de regelgeving door de OPTA?
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
benjeti schreef:
Hoe kan het dan dat ik de klantenservice bel en te horen krijg dat dat niet meer mogelijk is via de afdeling loyalty? Dit ivm het niet te lang vast mogen houden van klanten nav de wijziging in de regelgeving door de OPTA?

Dat weet ik niet Benjeti, maar niet geschoten is altijd mis.
Ik gaf in mijn reactie aan Koen ook aan geen garanties te kunnen bieden.
benjeti

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar ik neem toch aan dat jullie behoren te weten dat die afdeling niet meer zo werkt, of zie ik dat verkeerd? Of bestaat Loyalty nog wel?
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Hoi Benjeti,

De afdeling Loyalty bestaat nog zeker.
Het is alleen zo dat er meerdere afdelingen binnen Vodafone zijn en wij niet weten welke procedures de andere afdelingen moeten hanteren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic