DC-9-14

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 4 8GB Waterschade

Hey,
 
Mijn iPhone 4 is beschadigd geraakt toen een waterfles lekte in mijn sporttas. Hij doet het nog, maar er zitten donkere vlekken op het scherm, en de thuis knop is kapot. ik had hem verzekerd met het Vodafone Garant Top Pakket, en ga morgen naar de winkel om hem te laten repareren. Mijn vraag is, kan ik er op rekenen dan hij wordt gerepareerd, of krijg ik een nieuw toestel? Hoe lang is de gemiddelde wacht tijd voor de reparatie/vervanging? Als ik een nieuw toestel krijg, kan ik dan IPV Wit, een Zwarte iPhone 4 krijgen? Of krijg ik precies de zelfde?
 
gewoon wat ik me afvroeg....
 
Mvg
 
DC-9
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo CD-9-14.
 
toch maar goed dat je verzekerd bent.
 
Nu kost dit "geintje" je enkel 45 euro eigen risico, terwijl je anders aardig in de aap gelogeerd zou zijn.
 
Of hij wordt gerepareerd of vervangen kan ik je niet aangeven, dat kan enkel de monteur die het toestel daadwerkelijk openmaakt voor je besilssen.
 
Het omruilen voor een ander type zal waarschijnlijk niet plaats gaan vinden, ik vermoed niet dat Apple daar in mee zal gaan. Maar wat let je om de collega die de reparatie aanneemt toch vriendlijk te vragen om het op de reparatiebon te noemen. Niet geschoten is altijd mis.
Maar nogmaals, ik zou er bepaald niet op rekeken.
 
Hij zal in ieder geval niet in de winkel omgeruild, noch gerepareerd worden, hij zal toch opgestuurd moeten worden naar het door Apple goedgekeurde reparaticentrum, die de verdere afhandeling doet.
Wat je wel kan doen om de boel snel te laten verlopen, is alvast de verzekeraar bellen. Dit kan via 010-4060100.
Zij zullen je alvast een claimnummer geven, daarmee kan de collega in de winkel de reparatie meteen inboeken en treedt er geen verder vertraging in het proces op.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo CD-9-14.
 
toch maar goed dat je verzekerd bent.
 
Nu kost dit "geintje" je enkel 45 euro eigen risico, terwijl je anders aardig in de aap gelogeerd zou zijn.
 
Of hij wordt gerepareerd of vervangen kan ik je niet aangeven, dat kan enkel de monteur die het toestel daadwerkelijk openmaakt voor je besilssen.
 
Het omruilen voor een ander type zal waarschijnlijk niet plaats gaan vinden, ik vermoed niet dat Apple daar in mee zal gaan. Maar wat let je om de collega die de reparatie aanneemt toch vriendlijk te vragen om het op de reparatiebon te noemen. Niet geschoten is altijd mis.
Maar nogmaals, ik zou er bepaald niet op rekeken.
 
Hij zal in ieder geval niet in de winkel omgeruild, noch gerepareerd worden, hij zal toch opgestuurd moeten worden naar het door Apple goedgekeurde reparaticentrum, die de verdere afhandeling doet.
Wat je wel kan doen om de boel snel te laten verlopen, is alvast de verzekeraar bellen. Dit kan via 010-4060100.
Zij zullen je alvast een claimnummer geven, daarmee kan de collega in de winkel de reparatie meteen inboeken en treedt er geen verder vertraging in het proces op.
DC-9-14
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Martin,

Bedankt voor je reply, ik heb mijn toestel naar een Vodafone winkel gebracht, en hij is verzonden. Ik hoop snel bericht te krijgen van de verzekeraar.

Groet,

DC-9-14
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic