Hallo CD-9-14.
toch maar goed dat je verzekerd bent.
Nu kost dit "geintje" je enkel 45 euro eigen risico, terwijl je anders aardig in de aap gelogeerd zou zijn.
Of hij wordt gerepareerd of vervangen kan ik je niet aangeven, dat kan enkel de monteur die het toestel daadwerkelijk openmaakt voor je besilssen.
Het omruilen voor een ander type zal waarschijnlijk niet plaats gaan vinden, ik vermoed niet dat Apple daar in mee zal gaan. Maar wat let je om de collega die de reparatie aanneemt toch vriendlijk te vragen om het op de reparatiebon te noemen. Niet geschoten is altijd mis.
Maar nogmaals, ik zou er bepaald niet op rekeken.
Hij zal in ieder geval niet in de winkel omgeruild, noch gerepareerd worden, hij zal toch opgestuurd moeten worden naar het door Apple goedgekeurde reparaticentrum, die de verdere afhandeling doet.
Wat je wel kan doen om de boel snel te laten verlopen, is alvast de verzekeraar bellen. Dit kan via 010-4060100.
Zij zullen je alvast een claimnummer geven, daarmee kan de collega in de winkel de reparatie meteen inboeken en treedt er geen verder vertraging in het proces op.