marije1001

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoge rekening 'gebruikskosten (buiten tegoed) t/m juni 2013'

Beste mensen van Vodafone,
 
Ik ben deze maand geschrokken van mijn telefoonrekening die plotseling circa 40 euro boven mijn normale rekening ligt. Op de factuur zie ik dat deze extra kosten bestaan uit 'Gebruikskosten (buiten tegoed) t/m juni 2013'.
 
Graag ontvang ik wat informatie over hoe dit zit en waarom ik dit in een keer krijg, terwijl het ook elke maand extra afgeschreven zou kunnen worden. Het is voor mij vrij lastig om mijn rekening nu te controleren, omdat deze kosten verdeeld zijn over een half jaar zijn en ik niet meer precies weet wanneer ik zoveel gebeld heb/servicenummers heb gebruikt. 
 
Bovendien heb ik volgens mij in het afgelopen half jaar al vaker een hogere rekening gehad vanwege gebruikskosten buiten bundel, dus deze regeling is op zijn zachtst gezegd wat arbitrair; welke gebruikskosten buiten bundel krijg ik direct na afloop van de maand in rekening gebracht, en welke pas na een half jaar?
 
Graag jullie reactie.
 
Vriendelijke groet,
Marije
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi marije, welkom op het forum.

Begrijp ik goed dat je toegang hebt tot je online rekening?

Zou je eens op pagina 2 en verder willen kijken? Daar zie je eerst een algemene specificatie van de kosten, dwz: uitgesplitst per hoofdgroep kosten.
Bv kosten buiten de bundel voor bellen in het buitenland, kosten voor internetgebruik in Nederland buiten de bundel, etcetera.

Op de latere pagina's vind je een exacte specificatie van al je telefoontjes, sms'jes en internetgebruik met alle tijdstippen erbij.

Kun je aan de hand van die info de rekening beter verklaren?
marije1001
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi BasT,
 
Dankjewel voor je reactie. 
Inderdaad, dat kan ik allemaal wel, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat praktisch vind. Ik zou liever willen, dat als ik over mijn bundel heen ga, ik dat aan het eind van die maand al kan zien. Een overzicht na een half jaar vind ik heel klantonvriendelijk, want al die tijd heb ik mijn bel- en smsgedrag dus niet kunnen aanpassen omdat ik er niet door mijn telefoonrekening op gewezen ben, dat ik over mijn bundel heen ging.
 
Kan dit aangepast worden?
 
Vriendelijke groet,
Marije
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Marije, ik begrijp wat je bedoelt, maar helaas is het niet mogelijk dit aan te passen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic