skippie

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Compensatie voor verlengende of nieuwe klanten? 50%korting op RED 2 jaar

ik heb afgelopen vrijdag mijn abbonnement verlengt bij vodafone icm. een HTC one. Ik vond RED veel te duur en het was onmogelijk om hier korting voor te krijgen. Heb hier diverse keren voor gebeld met de klantenservice. en heb hierdoor gekozen voor BSW 100 1 jaar. Ik moest hierbij 400 euro bijbetalen voor mijn HTC.
 
Nu komt het! Zie ik opeens dat er in geselekteerde winkels een aanbieding is, 50% korting op een RED abbonnement. Ik voel mij nu echt zwaar bedonderd. Ik betaal nu MEER dan een RED super abbonnement maar krijg slechts 500mb ipv. 4gb, 3.6 Mbps ipv 40 en maar 100 belminuten ipv onbeperkt.
 
KORTING GEVEN KAN DUS WEL!?
 
Ik vind dit  gewoon niet netjes van vodafone en ik zou het dan ook wel zo netjes vinden als hier een compensatie tegenover mag staan. Ik zit er dan nu ook zwaar over te twijfelen om mijn abbo weer te annuleren en gewoon naar een ander te gaan.  
12 Reacties 12
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Mark,

Vervelend dat je niet blij bent met je verlenging. Helaas is het forum niet de juiste plek om dit voor je na te kijken. Voor vragen waarbij we je gegevens nodig hebben, zoals in dit geval kunnen we je helaas niet helpen via het Forum. Voor een snel antwoord kun je ons het beste benaderen via 1201, Facebook of Twitter of kijk op deze site voor alle contactmogelijkheden.
Wjb222

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en bij welke winkel is deze actie dan ?
want ik kon woensdag ook niks van korting krijgen helaas:(
Wjb222

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dit geld dus alleen bij de winkel in utrecht
 
dit vind ik zeer jammer zelfs via de telfoon kunnen ze mij deze aanbieding niet aanbieden
 
en als ik de winkel in utrecht bel dan blijkt dat je er morgen heel vroeg bij moet zijn anders heb je pech en zijn ze op :@
 
echt vodafone ik zou iets gaan doen AAN KLANT BEHOUDING ipv KLANT WEGJAAGEN
Silvan

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Er zijn meerdere winkels die deze 'openingskorting' van 50% de komende tijd gaan uitzetten. Voor meer info:
 
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1545775/0
 
Verwacht er niet te veel van, er zijn mensen die 2.5 uur in de rij hebben moeten staan wachten en daarna te horen kregen dat de voorraad telefoons op was. Je kunt enkel een abonnement afsluiten i.c.m. een telefoon die daadwerkelijk in de winkel aanwezig is. Mocht je de HTC One of de Galaxy S willen, dan moet je dus nog even wachten.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Er zijn inderdaad meerdere Vodafone Winkels waar vergelijkbare acties als deze gelden. Omdat het zo'n aantrekkelijke deal is, is er dit weekend enorm veel aanloop geweest in de betreffende Vodafone Winkels. Hierdoor is het wat minder soepel verlopen dan dat we in gedachten hadden.
skippie
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Dus wat jullie eigenlijk willen zeggen tegen jullie trouwe klanten is, dikke vette pech, had je maar 2 dagen moeten wachten!? absurd gewoon! volgende keer definitief geen vodafone meer voor mij. 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
skippie schreef:
Dus wat jullie eigenlijk willen zeggen tegen jullie trouwe klanten is, dikke vette pech, had je maar 2 dagen moeten wachten!? absurd gewoon! volgende keer definitief geen vodafone meer voor mij.
Ik vind het jammer dat je er zo naar kijkt. Je kunt het ook bekijken als: leuk dat je af en toe een extra speciale actie bovenop het normale aanbod doet als er een speciale gelegenheid is.
skippie
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Prima, hier kan ik dan ook inkomen. Maar als ik meerdere malen bel met de klantenservice of er wat te regelen valt en of er nog acties aan zit te komen en er gewoon glashard NEE wordt geantwoord, is het gewoon ontzettend frustrerend als er 2(!) dagen later opeens een geweldige actie gestart is.
Anaid11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
Mijn vraag is als ik morgen naar Valkenswaard ga
Kan ik dan mijn Abbo verlengen met een iPhone 5 of zijn er die niet
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Anaid11,

Houd hiervoor even dit topic in de gaten.
rijkerswoerd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer genoeg
Maar met RED ben je er ook niet beter van af heb nu RED maar nu begint het gedonder Blocks werken niet meer plus ik heb en andere ook in een 500Mb inplaats van 2 GB sms en naar het buiten land kost in eens geld terwijl ik 500 sms jes voor het buitenland had maar dat kan niet bij RED of ik moet er voor betalen nee je bent niet beter af met RED
https://www.facebook.com/groups/207121072784073/?fref=ts

Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé rijkerswoerd, met Red heb je nog altijd 2GB. Dat er voor een aantal klanten tijdelijk 500 MB getoond wordt komt door een verstoring, zie ook dit topic. Sms naar een buitenlands nummer valt altijd buiten de bundel, dat is bij al onze particuliere abonnementen zo, en ook zo geweest in de afgelopen jaren.

PS: welkom op het forum!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic