ClaudiaaP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

heel slecht bereik!!

Hallo Vodafone,,

Ik heb de laatste dagen bijna of geen bereik.
Ik word er echt niet goed van.
Wat kan het zijn?

Groeten Claudia
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ClaudiaaP,

Dat is vervelend. Controleer eens je instellingen voor het internet via http://handleidingen.vodafone.nl/web/
Zorg ervoor dat bij netwerkmodus in ieder geval 3g aan staaf maar als het kan ook 4g.
Tevens raad ik je aan om eens te controleren of er werkzaamheden, storingen en hoe de dekking in jouw omgeving is via https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Je zou altijd een kruistest kunnen proberen. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Dit kun je tevens in een Belcompany of Vodafone winkel uitvoeren.
In je telefoon kun je handmatig een ander netwerk selecteren om hem vervolgens terug te zetten op het vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.
Vanaf morgen 08:00 kun je contact opnemen met de klantenservice om te zien of er een blokkade etc opstaat.

Groetjes Steven-
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@ClaudiaaP,

Zijn de problemen inmiddels verholpen of ervaar je nog steeds een slecht bereik? Hebben de tips van Steven- geholpen?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Omdat er niet meer gereageerd is heb ik dit topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic