Hey
ClaudiaaP,
Dat is vervelend. Controleer eens je instellingen voor het internet via
http://handleidingen.vodafone.nl/web/Zorg ervoor dat bij netwerkmodus in ieder geval 3g aan staaf maar als het kan ook 4g.
Tevens raad ik je aan om eens te controleren of er werkzaamheden, storingen en hoe de dekking in jouw omgeving is via
https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtmlJe zou altijd een kruistest kunnen proberen. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Dit kun je tevens in een Belcompany of Vodafone winkel uitvoeren.
In je telefoon kun je handmatig een ander netwerk selecteren om hem vervolgens terug te zetten op het vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.
Vanaf morgen 08:00 kun je contact opnemen met de klantenservice om te zien of er een blokkade etc opstaat.
Groetjes Steven-