Edb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

heb Vodafone Red abonnement

Hallo,

Heb een vodafone Red abonnement met een Samsung Galaxy Note 3 met 4g maar daar heb je het probleem al bij het minste of geringste word ik uit de 4G gegooid en dan maar hopen dat ik op internet blijf zitten of uberhaupt kan bellen moet me vaak weer opnieuw registreren via netwerk wil die weer actief zijn maar ook dat lukt vaak niet.
Ook maak ik gebruik van WIFI als ik thuis ben maar die verbind die dan weer wel dan weer niet en nee het ligt niet aan me provider van me internet(KPN) want me vrouw en kids hebben T-Mobile en die hebben perfect netwerk en nergens last van.
Ik word hier niet vrolijk van aangezien ik toch elke maand 44 euro betaal voor iets wat totaal niet werkt
Hoop dat hier een passende oplossing voor gevonden word vanuit Vodafone kant
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Edb,

Dat is uiteraard niet handig. Ervaar je dit probleem ook als je je simkaart in een ander toestel plaatst? Selecteer daarnaast eens handmatig een specifiek netwerk of alleen het 4G netwerk en test of je verschil merkt. Ik raad je ook aan om de stappen van onze netwerkgids te volgen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Edb,

Dat is uiteraard niet handig. Ervaar je dit probleem ook als je je simkaart in een ander toestel plaatst? Selecteer daarnaast eens handmatig een specifiek netwerk of alleen het 4G netwerk en test of je verschil merkt. Ik raad je ook aan om de stappen van onze netwerkgids te volgen.
Edb
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zou het niet weten of ik dit ervaar als ik me simkaart in een andere telefoon stopt aangezien ik een kleine simkaart heb en niet de telefoons heb liggen waar dat kaartje inpast..
Het schiet gewoon niet op zo betaal me scheel aan abonnementskosten voor 4G en waarvoor het werkt op sommige plekken niet in Rotterdam als ik in Nesselande ben dan heb ik helemaal geen bereik zowel internet en bellen gewoon DOOD en kan ook niet een ander netwerk selecteren....als ik dit had geweten had ik nooit VERLENGD!!!!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik raad je aan om hiervoor eens langs de Vodafone winkel te gaan. Daar kun je je simkaart in een ander toestel testen en kunnen onze collega's eventueel een nieuwe simkaart voor je activeren om uit te sluiten dat het daaraan ligt. Daarnaast kan het natuurlijk ook aan de dekking van de specifieke locaties liggen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic