ton72

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hardreset smart 2

Beste ,
De telefoon blijft hangen in het vodafone logo en start niet verder op, waarschijnlijk een hardreset nodig ,maar het lukt niet,data e.d. is gewist maar moet ook het cache geheugen wissen.
Heb ik nog een speciaal programma daarvoor nodig.

Vr.gr. Ton
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ton72 ,

Volg de volgende stappen op dan zou de hard reset via het Android Boot menu lukken.
Helaas gaat het niet lukken om en back up te maken van je gegevens.

Schakel je toestel uit, zorg er dan voor dat je vingers tegelijk op de home, volume en aan/uit knop zitten je krijgt op en bepaald moment het Android menu te zien.
Je kunt met de volume knoppen naar beneden scrollen en ga dan naar > wipe date/factory reset dat bevestig je met de aan/uit knop (dat is de ok knop). Eenmaal daarop geklikt scroll je omlaag naar Yes - delete all user data, dan klik je weer op de aan/uit knop en begint deze zichzelf te resetten.

Vanuit topic, Hulp bij de Samsung / Android telefoon
ton72
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste, bedankt voor de reactie maar dit is niet de oplossing voor mijn toestel, de smart 2 (Alcatel V860).
Dit had ik al gedaan maar werkt niet.
Vr.gr. ton72


Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jammer dat de aangedragen oplossing van @SamsungExpert niet heeft geholpen. Heb je inmiddels al een andere oplossing gevonden? Zo niet, kun je met je toestel ook even langs de Vodafone winkel. Daar kunnen onze collega's je ter plekke helpen. Succes! Groeten, Serkan
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic