Yasje

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gemiste oproepen geen melding

Hallo allemaal, heb sinds kort nieuwe simkaart gekregen aangezien me andere kapot was gegaan...
maar ik ben heel vaak gebeld... dus ik deed mijn simkaart in me telefoon en krijg geen meldingen van me gemiste oproepen! hoe kan ik het alsnog bekijken?

alvast bedankt!
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Yasje schreef:
Hallo allemaal, heb sinds kort nieuwe simkaart gekregen aangezien me andere kapot was gegaan...
maar ik ben heel vaak gebeld... dus ik deed mijn simkaart in me telefoon en krijg geen meldingen van me gemiste oproepen! hoe kan ik het alsnog bekijken?

alvast bedankt!
Hi Yasje,

Bedoel je dat je vaak bent gebeld in de tijd dat er geen simkaart in je toestel zat? Of heb je geen meldingen ontvangen van gemiste oproepen terwijl je nieuwe simkaart al in je toestel zat?
Yasje
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat ik ben gebeld toen me simkaart er niet inzat. En nadat ik hem erin heb gedaan geen enkele melding ontvangen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, hoeveel tijd heeft je toestel uit gestaan en waar verwacht je de gemiste oproepen precies?

Dat ze niet in je toestel zelf zitten is opzich logisch. Er zat geen sim in dus dan kan het geen gemiste oproepen registreren.

Je krijgt, als je je voicemail aan hebt staan wel op die manier een bericht van een gemiste oproep, maar voicemailberichten worden een beperkte tijd bewaard en het sms'je dat je een oproep gemist hebt verdwijnt ook na ongeveer een week uit ons systeem als het niet afgeleverd kan worden op je toestel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic