renee

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geluid instellen WhatsApp nokia 520

Ben in bezit van nokia lumia 520. Wil graag een ander luider geluid instellen voor WhatsApp. Bestaat er een mogelijkheid voor dit toestel om een eigen geluid voor WhatsApp in te stellen. Wie helpt mij ?
4 Reacties 4
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @renee

Je zou eens kunnen kijken bij de instellingen van Whatsapp zelf of anders bij de algemene berichten instellingen.
ReginaS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Renee,
Ik heb onlangs een nieuwe versie van Whatsapp op mijn Lumia geïnstalleerd, waarbij het mogelijk is om een eigen geluid in te stellen voor Whatsapp.
Mvg Regina
CeWe

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier profiteer ik ook van maar waar dowload je de nieuwe versie van WhatsApp.
Ben al een jaar op zoek om bij mijn WhatsApp een ander geluid te krijgen
dicey

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
Als je de Lumia 520 hebt, dan krijg je een update naar Lumia Cyan voorgeschoteld. Na de installatie hiervan kunnen je Windows Store apps automatisch updaten en zou je automatisch Whatsapp kunnen updaten.

Echter als je zonder cyan of überhaupt wilt kijken of je de laatste update van Whatsapp hebt, kun je hem ook gewoon opzoeken in de store. Klik op Bijwerken. Is de bijwerken optie niet beschikbaar, dan staat je laatste versie er al op.

In Lumia cyan kun je op meerdere plekken de notificaties en geluiden instellen. Binnen Whatsapp bij instellingen en dan meldingen kun je geluiden kiezen, maar je kunt ook een aantal instellingen vinden bij je telefoon zelf, door bij "instellingen" je kijken naar "beltonen & geluiden" en dan Appgeluiden beheren te klikken (Vereist Lumia Cyan update).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic