Paul v

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

geluid gaat uit.

Als ik ga hardlopen in de duinen doe ik oortjes in. Na een tijdje gaat het geluid spontaan uit. Ik kan het weer harder zetten, maar het gaat weer uit. En blijft zo. Tot ik een half uur of zo verder ben.  Ik heb dit met de Samsung  S10, maar ook wel in mindere mate met eerdere versies gehad. Hoe kan ik dit irritante probleem oplossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul v
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels weer 2 keer hardgelopen. Is toch niet helemaal goed. Beter dan eerst, maar nu na ongeveer 2 km (in duin) begint het en houdt ongeveer een km vol. steeds geluid dat uitgaat en ik moet het volume weer harder zetten. heel hardnekkig. Vanaf pak weg 3 km vrijwel geen probleem meer.

Had nu ook meldingen op beveiligingsscherm uitgezet. dat helpt niet. Zal de volgende keer alle meldingen uitzetten, misschien heeft het daar mee te maken. 

 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wat voor een oortjes gebruik je? Heb je dit probleem ook met andere oortjes @Paul v?

Paul v
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nu e3000c van final. Hiervoor ook met andere problemen gehad. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Merk zegt mij helemaal niks. Sorry! @Paul v. Ik heb even hierop gegoogled en zie dat je verder niks kunt instellen op de oordopjes. 
Ikzelf heb ook de S10 en gebruik de Buds van Samsung of de oordopjes van AKG. Dit probleem ervaar ik niet.
Welke app gebruik je voor de muziek? 
Ik vermoed dat dit een instelling van je telefoon of de app is, die je gebruikt. 

Paul v
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Voor muziek gebruik ik Spotify.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
  • Kun je eens naar instellingen gaan - apps/ applicaties - Spotify - machtigingen controleren of alle machtigingen aan staan @Paul v?
    Daarna mag je Spotify openen en ga je naar de instellingen toe. Hier vindt je het kopje volume. Bij Volume kun je aanpassen naar de omgeving. Bij mij staat dit standaard op Hard. 
  • Daarnaast heb ik bij geluidskwaliteit het volgende:
    - Streaming Zeer hoog
    - Downloaden Zeer hoog
    - Data saver (staat helemaal bovenaan) staat uit.
  • Wat ook nog wel eens wilt helpen is Spotify verwijderen en opnieuw installeren.
Paul v
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ok. Dank je wel. Ik heb het nodige aangepast. Bijvoorbeeld machtigingen. Zal als ik weer ga hardlopen kijken of het helpt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top, ik hoor graag van je of het gelukt is @Paul v 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Heb je inmiddels alweer gelopen, @Paul v ? Ik ben benieuwd hoe het gaat 🙂

Paul v
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels 2 keer gelopen. Eerste keer was het nog niet helemaal goed. Na ongeveer een km viel het geluid nog enkele keren weg. Daarna was het goed. Was in ieder geval beter dan daarvoor, maar nog niet helemaal. Tweede keer had ik  geen muziek.  liedjes bleken nietin Spotify gedownload.. zal het dit weekend opnieuw testen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top, we horen graag van je @Paul v 

Paul v
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels weer 2 keer hardgelopen. Is toch niet helemaal goed. Beter dan eerst, maar nu na ongeveer 2 km (in duin) begint het en houdt ongeveer een km vol. steeds geluid dat uitgaat en ik moet het volume weer harder zetten. heel hardnekkig. Vanaf pak weg 3 km vrijwel geen probleem meer.

Had nu ook meldingen op beveiligingsscherm uitgezet. dat helpt niet. Zal de volgende keer alle meldingen uitzetten, misschien heeft het daar mee te maken. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Dat is een hele goede om eens te testen @Paul v. Zodra je weer lekker aan het hardlopen bent gegaan en dit hebt kunnen testen, laat je het ons dan weten? 

Paul v
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Is goed. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic