Thanks for asking! Nope, ik zie geen verzoeken. Maar het probleem is wel opgelost!!
Afgelopen donderdag donderdag werd ik gebeld door een technisch specialist. Hij dacht dat het was opgelost, maar had zijn telefoonnummers verwisseld.
Hij wist wel meteen wat het probleem was!! Hij vertelde dat KPN soms netwerkaanpassingen uitvoert waardoor in het verleden overgezette telefoonnummers van KPN weer naar KPN worden geroute. Maar omdat mijn nummer is overgezet naar Vodafone stuit het netwerk van KPN op een 'onbekend', daarom eindigt de verbinding waarschijnlijk ook zo snel.
Technisch specialist heeft dit gemeld bij KPN en inderdaad vrijdagochtend 6 oktober was het probleem opgelost. Iedereen dank voor het werken aan deze oplossing!
Een opmerking nog (sorry!) Sinds maandag 25 september zijn een aantal mensen van Vodafone en Apple met dit probleem bezig geweest. Het is wrang dat na bijna twee weken iemand zegt: 'O, ik weet wel hoe dat komt'. En het dan in een dag oplost. Want als deze (of een andere) specialist deze kennis in de FAQ of Vodafone kennis database had opgenomen (het is een bekend probleem) was het probleem al op woensdag 26 september opgelost, want toen wisten we al dat er een blokkade was uitsluitend voor KPN nummers. Buitendien is dit probleem een week lang aan niemand toegewezen er is dus een week lang niets mee gebeurt. Dit viel pas op toen ik zelf weer contact ging opnemen.
Zoals je vaak ziet, werken er ook bij Vodafone hele leuke, aardige en kundige mensen, maar het lijkt niet zo heel goed georganiseerd. Maar goed dat is mijn beperkte waarneming.
Dank & Groet!
Oudkampen