mirandatjuhh28

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen stijl en service vodafone

ik ben al wel 10 jaar bij vodafone als klant
nu heb ik dus al 5 maand een telefoon te leen van mijn broertje omdat de mijne stuk is en niet meer klaar kan nu is mijn broertje de telefoon zelf weer nodig
dus ik dacht zal is kijken wanneer ik mijn abbo kan verlengen dat is dus 15 februari en zag een goede aanbieding op de site
maar omdat ik bij vodafone wil blijven dacht ik ga is kijken in de winkel mijn verhaal gedaan en gevraagd als ik misschien eerder kan verlengen omdat de mijne toch bijna zo ver is zodat ik en een eigen telefoon weer heb en van die aanbieding kan gebruiken maar dat kan dus niet !!!!  ook al ben je al 10 jaar bij vodafone en altijd netjes op tijd hebt betaald willen ze dus geen uitzondering maken terwijl ik links en rechts wel hoor dat het bij andere providers wel kan . wat is nou een bijna maand eerder
20 Reacties 20
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
mirandatjuhh28 schreef:
ik ben al wel 10 jaar bij vodafone als klant
nu heb ik dus al 5 maand een telefoon te leen van mijn broertje omdat de mijne stuk is en niet meer klaar kan nu is mijn broertje de telefoon zelf weer nodig
dus ik dacht zal is kijken wanneer ik mijn abbo kan verlengen dat is dus 15 februari en zag een goede aanbieding op de site
maar omdat ik bij vodafone wil blijven dacht ik ga is kijken in de winkel mijn verhaal gedaan en gevraagd als ik misschien eerder kan verlengen omdat de mijne toch bijna zo ver is zodat ik en een eigen telefoon weer heb en van die aanbieding kan gebruiken maar dat kan dus niet !!!! ook al ben je al 10 jaar bij vodafone en altijd netjes op tijd hebt betaald willen ze dus geen uitzondering maken terwijl ik links en rechts wel hoor dat het bij andere providers wel kan . wat is nou een bijna maand eerder
Hoi mirandatjuhh28,

Ik heb je bericht gelezen maar zou je kunnen aangeven wanneer je abonnement is afgelopen ? Je geeft aan 15 februari maar is dat 2013 of 2014 ? Laat me even wat weten. Ik kijk graag wat ik voor je kan doen 🙂
mirandatjuhh28
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
15 februari 2013
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

Je kunt 4 maanden voor je einddatum je contract verlengen. Dat zou betekenen dat je al vanaf 15 oktober een nieuw toestel kunt uitkiezen in combinatie met een abonnement. Wanneer ben je precies naar de Vodafone winkel gegaan? Je kunt ook via je My Vodafone account een nieuw toestel uitkiezen en laten thuis bezorgen!
mirandatjuhh28
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
lees het verhaal aub even goed en niet vluchtig er staat duidelijk in dat ik de 15 februari 2013 kan verlengen  er staat ook duidelijk bij wat is nu een bijna een maand eerder verlengen dan normaal snap niet dat het zo moeilijk moet gaan bij vodafone terwijl je al wel 10 jaar bij dezelfde zit en dat je er eigenlijk wel wil bijblijven
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Ah dat heb ik dan verkeerd begrepen!

We willen je natuurlijk graag helpen door je abonnement eerder te verlengen dan de standaard 4 maanden, echter zijn wij als Vodafone hierin gebonden aan regels.

Hierdoor mogen we helaas niet afwijken van de 4 maanden. Ik had je graag beter nieuws willen melden :(..
mirandatjuhh28
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja dat zal ook wel maar goed daar kan ik niks mee ik zit straks zonder telefoon en moet wel gewoon betalen omdat de mijne zelf stuk is

zal is in de ronde gaan kijken misschien dat ze nog meer aanbiedingen hebben misschien dan maar bij een andere provider sorry maar service vind ik dit niet echt  ga er is goed overnadenken  en maurice zal ook nog kijken maar daar hoor ik ook niks meer van heel jammer dat het nu weer via een andere medewerker moet gaan
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
mirandatjuhh28 schreef:
ja dat zal ook wel maar goed daar kan ik niks mee ik zit straks zonder telefoon en moet wel gewoon betalen omdat de mijne zelf stuk is

zal is in de ronde gaan kijken misschien dat ze nog meer aanbiedingen hebben misschien dan maar bij een andere provider sorry maar service vind ik dit niet echt ga er is goed overnadenken en maurice zal ook nog kijken maar daar hoor ik ook niks meer van heel jammer dat het nu weer via een andere medewerker moet gaan
Hoi mirandatjuhh28,
Heb je ook al geprobeerd of ze via loyalty misschien iets voor je kunnen betekenen?
Je zou ze kunnen bereiken via 1201 of 0900 0940 (45 cent per gesprek.)

Laat je ons nog even weten of ze iets voor je hebben kunnen doen?
mirandatjuhh28
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik blijf er bij dat ik dit geen service vind waar ik net heb ingebeld (wat je tegen me zei in de vorige reactie ) die willen je niet helpen en zeker geen vrolijke mensen ze laten je nog niet eens uitpraten ik blijf nu eerst maar even bij mijn standpunt dat ik er nog ff goed over na ga denken van wat ik nu ga doen als je al vanaf 2004 bij vodafone bent en altijd netjes hebt betaald verwacht je dus wel een beetje begrip en steun en een beetje service hoeft niet zo veel te zijn als de service er maar is en dat is er nu op dit moment dus niet als ze je verhaal nou gewoon eerst aanhoren maar nee gelijk met een andwoord komen midden in een zin van wat ik aan het uitleggen was

Rachelle_

Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
Hey mirandatjuhh28,

Ik heb even het hele gesprek hierboven gelezen en ik kan me voorstellen dat je graag wilt verlengen als je toestel niet meer werkt. We hebben je alleen al verteld dat het niet mogelijk is en dat het misschien zou kunnen via de afdeling loyalty. Je geeft aan dat je dat advies hebt opgevolgd, maar dat het ook daar niet mogelijk is.

Jammer voor je, maar ik kan daar ook niets aan veranderen 😞 Die regel geldt voor alle Vodafone klanten, dus ook voor jou.

Hopelijk wil je in februari toch gebruik maken van een aanbieding van ons! Het is nog maar wat meer dan een maand wachten ...

mirandatjuhh28
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja rachelle maar dan zonder een telefoon zodat ik niet gebruik kan maken van mijn abbo maar je wilt wel dat ik betaal en heb altijd netjes betaald van andere bronnen weet ik dat loyalty wel wat kan doen maar blijkbaar hebben ze daar geen zin in
Rachelle_

Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
Dat is een uitzondering die zeer zelden wordt gemaakt en dat wordt per klant bekeken. Nogmaals, ik begrijp dat je het niet leuk vindt, maar ik kan niets voor je doen.
mirandatjuhh28
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dat snap ik rachelle dat jij niks voor me kunt doen maar als je al vanaf 2004 bij jullie zit verwacht je toch een kleine service of is het alleen om nieuwe klanten te trekken en laten ze de vaste klanten zoals ik en vele anderen gewoon in de kou staan nogmaals ik begrijp jullie van dit forum dat jullie hier niks aan kunnen doen en jullie hier ook alles netjes beandwoorden op jullie heb ik op dit moment niks tegen maar de mensen achter de telefoon en in de winkel mogen wel wat klantvriendelijker zijn  
Rachelle_

Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
Vaste klanten krijgen als extra service de mogelijkheid om 4 maanden voor de einddatum van het contract te verlengen 😉 Die extra service krijg jij ook.

Ik vind het wel jammer dat je een vervelende ervaring hebt gehad met mijn collega's in de Vodafone winkel en aan de telefoon. Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
mirandatjuhh28
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
die 4 maanden verlenging krijg je ook als je na de eerste keer verlengt dat noem ik nog niet echt vaste klanten vaste klanten noem ik die 3 x hebben verlengt en ook steeds blijven verlengen ja is ook zeer jammer dat ik er slechte ervaring mee heb
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi mirandatjuhh28,

Is er geen ander toestel dat je tijdelijk nog even kunt lenen van iemand?

Helaas kan ik je ook geen alternatieve oplossing aanbieden aangezien de afdeling Loyalty al naar de situatie heeft gekeken.
mirandatjuhh28
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
als je alle brichtjes hebt gelezen rowie dan staat er al dat ik een toestel van een familie lid hebt al een paar maanden maar dat die hem zelf 1 deze gaden weer nodig is voor zijn andere simkaartje
weet voor 100% zeker dat het wel kan maar vodafone wil de oude klanten gewoonweg niet tegemoet komen heb al meerdere mensen gehoord hierover
op dit moment heb ik zo de schijt aan vodafone ben er ff helemaal door heen
NIET OP DE MENSEN DIE DIT FORUM REGELEN MAAR VODOFONE ZELF
ik blijf erbij dit is geen service en stijl om vaste klanten vanaf 2004 en daarvoor al weet niet hoe lang met prepaid in de kou te laten staan
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Mirandatjuhh28,

Natuurlijk heb ik alle voorgaande berichten gelezen, ik vroeg me alleen of of er nog iemand anders was die je tijdelijk even een toestel kon lenen.

Ik begrijp heel goed dat je dit geen goede service van Vodafone vindt en vat het ook zeker niet persoonlijk op 😉
Graag had ik je willen helpen en je een oplossing willen aanbieden, maar die heb ik jammer genoeg niet.
mirandatjuhh28
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dat snap ik rowie maar hoop dat jullie mij ook snappen wat is nu een maand eerder vervroegd verlengen ze zouden daar bij vodafone toch blij moeten zijn dat je wil verlengen en er bij wilt blijven
mirandatjuhh28
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nog even op mijn vorige reacties terug te komen
als ik mijn abbo vervroegd wil verlengen kan het NIET dan is het volgens vodafone contractbreuk
maar lees op verschillende FORUMS op het INTERNET dat als ze een abbo afsluiten 4 of 2 maand (WANT DAN KAN HET WEL ) van te voren dat het NIEUWE ABBO DAN GELIJK IN GAAT IS DAT GEEN CONTRACTBREUK DAN ???????? EN MAG DAT WEL ZOMAAR GEDAAN WORDEN ?????????
en als je 1 MAAND VOOR DE GELDENDE PERIODE WILT VERLENGEN NIET KAN OMDAT DAT CONTRACTBREUK IS
SORRY VODAFONE MAAR WAAR ZIJN JULLIE NOU MEE BEZIG
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic