yvon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen ontvangst - boxtel

ik heb nu al 2 dagen geen ontvangst in boxtel dit is zo vervelend ik wil op waarderen maar ook dat gaat niet kan geen sms berichten ontvangen. ik hoop dat dit gauw opgelost wordt . ik heb nog nooit problemen gehad met vodafone maar dit gaat wel heel lang duren.
2 Reacties 2
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Goeiemorgen Yvon,

Heb je al eens geprobeerd je batterij uit je toestel te halen terwijl deze nog aanstaat?
Als je je batterij kunt verwijderen, laat deze er dan 30 seconde minimaal uit voordat je hem terugplaatst.
Om jouw verbinding helemaal te resetten op het netwerk kun je het beste ook even de simkaart eruit halen.
Laat deze er ook ongeveer een halve minuut tot een minuut uit voordat je hem terugstopt.

De simkaart kun je bij ieder toestel eruit halen, heb je echter bijvoorbeeld een Iphone dan kun je de batterij er niet uithalen.
In dat geval zet je de telefoon op vliegtuigstand en haal je de sim eruit, daarna plaats je de sim weer in het toestel en schakel je de vliegtuigstand weer in.

Mocht dit nou niet helpen, dan zou ik eens naar de dischtsbijzijnde Vodafone winkel gaan en kijken voor een simwissel.
Let op bij prepaid betaal je hier wel kosten voor als je nog niet bent geregistreerd.
In de winkel kunnen ze je hier meer over vertellen.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Zijn de problemen nog relevant of is het opgelost?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic