Hallo energieboy
Ik heb idd een nieuw sim kaartje gekregen maar daar ligt het niet aan want ik heb nog een vodafone pre paid kaartje met een ander nummer en die doet het ook niet in mijn s8 dus het probleem moet wel bij vodafone liggen.
In februari is vodafone met 3g gestopt lees ik online en sindsdien kan ik dus niet meer bellen met mijn s8 ???
Als ik netwerk kies duurt het een dikke minuut tot de melding komt met "geselecteerd netwerk (vodafone NL) niet beschikbaar probeer later nog eens" maarrrrr ik heb wel ontvangst als ik rechtsboven in de hoek kijk, er staat dus geen Vodafone VFNL # StayConnected ???
Vliegtuig modus al meerdere keren aan en uit gezet en telefoon helemaal gereset maar dat helpt ook niks. 😞
Ik bel gelukkig nooit want doe alles via wifi maar ik rij ook motor en mocht ik pech krijgen moet ik wel kunnen bellen als ik in the middle of nowhere geen wifi heb en er staat altijd wel wat beltegoed op en voor het laatst opgewaardeerd eind november.
Ik zou dit probleem graag opgelost hebben want met 2 telefoons op zak dat ben ik niet van plan.
Bedankt voor je antwoord ik wacht het wel af of er nog wat duidelijk word.
Mvg: Rikco