Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,172Oplossingen
  • 1,576Discussies
  • 75.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Email bevestigen lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik wou een account maken maar toen ik klikte in de mailbox maar dan klikte ik op verifiëren toen kwam ik terug op de Vodafone app maar stond er dat het nog niet is gedaan

Aäron.K door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerkklacht Texel Alleen-lezen Onopgelost

hallo ik kreeg deze mail van vodafone dat er niks met netwerk aan de hand is.We zijn aan de slag gegaan met je klacht met registratienummer 8447828. We controleren dan de signaalsterkte op jouw locati...

theeke1 door Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Vodafone mag een voorbeeld nemen m.b.t. updates Alleen-lezen Onopgelost

wde het niet tijd dat Vodafone een voorbeeld gaat nemen aan andere providers, hiermee bedoel ik de beveiliging updates, helaas is Vodafone de enige die een maand achter loopt, en dit al een aantal jaa...

mjs1987 door Gedreven Meedenker
  • 34 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Abbo Alleen-lezen Onopgelost

Bij mijn aansluiting zijn ze de bon vergeten

Aronhasji door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra 5Gb actie niet geactiveerd Alleen-lezen Opgelost

Op 17 januari heb ik mijn abonnement verlengd, een paar dagen later kreeg ik een bericht dat ik elke maand 5 gb extra zou gaan ontvangen en dat de eerste 5 gb binnen 5 werkdagen zou worden geactiveerd...

HansD door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Maand-abonnement, is dit mogelijk? Alleen-lezen Opgelost

Op de site van Vodafone wordt gesproken over een ''mobiele internet maandbundel van Vodafone.''Verder er staat er: ''De mobiel internet bundels zijn een maand geldig.''Als je wil bestellen kan dat nie...

Biterpete door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data BloX geactiveerd. Hoe werkt dit? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn data deal geactiveerd, maar zit ik hierna dan vast aan een contract?

Nick46 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening verdwijnt niet, na voldoen van factuur. Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik heb zojuist een rekening betaald met creditcard. Deze is afgeschreven, maar de rekening verdwijnt niet. Hoe komt dit?

TomKlomp door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Volgens mij een reactie die niet echt bij past. Misschien een eigen topic of verwijderen? Is al 4 maanden oud ?TopicGeplaatst door: Serkan

Energieboy door Super Expert
  • 10348 Topics
  • 3233 Oplossingen
  • 2440 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Nummer van klant staat onlineTopicGeplaatst door: Bram74

• 10348 Topics
  • 3233 Oplossingen
  • 2440 Likes

Donatie, meer MB's in een keer Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer aan het eind van iedere maand eraan te denken rest van mijn data bundel te doneren aan het goede doel/ het leger des heils. Kan het doneren niet eenvoudiger? Bv door een aankruis/vink mogel...

abonnement deal Alleen-lezen Onopgelost

///

IPv6 bij Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hoi,wanneer gaat IPv6 ingevoerd worden binnen Vodafone NL? Of is het er al maar ik vindt er niks over.

mielouk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Weer zo lekker negatief... Meneer is er al vaker over aangesproken.Snap er helemaal niets van, best jammer!TopicGeplaatst door: dreski

• 10348 Topics
  • 3233 Oplossingen
  • 2440 Likes

lizvdakker heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]lizvdakker heeft een reactie gerapporteerd met de reden:graag verwijderenTopicGeplaatst door: lizvdakker

Nieuw abonnement terwijl oude nog loopt. Alleen-lezen Opgelost

ik heb een vraag ik zit nu nog bij tmobile tot december maar wil nu eigenlijk al een abbonement afsluiten bij vodafone met een nieuw nummer moet ik dan dubbel betaalen of gaat het nieuwe abbonement pa...

Found a lost VFNL phone in Portugal Alleen-lezen Onopgelost

Hi,A friend found a lost phone from Vodafone Netherlands in Portugal. The sim is from vodafone and we have the sim number (iccid).is there a way that vodafone can notify the owner ?cheers

Dubbele data Alleen-lezen Opgelost

...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen