challouk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen netwerk

Hallo,
Sinds vandaag 10u sochtends heb ik geen bereik meer op mijn telefoon. Ik kan alleen bellen naar 112.
Is er een storing? Mijn postcode is 5651 BM eindhoven.
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Beste@challouk,

Storingen of werkzaamheden kun je zien op http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/5624-Eindhoven/m-p/231453/highlight/true#M16528

Op 12 februari waren er werkzaamheden.
Ik raad je aan je toestel uit te zetten en opnieuw op te starten. Tevens kun je bij netwerk modus van netwerk veranderen van 4g naar 3g. Door naar www.handleidingen.Vodafone.nl te gaan kun je checken of alles correct staat betreft internet.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat vanwege de drukte met carnaval een overbelasting is op het netwerk in Eindhoven.

Laat me even weten of het al opgelost is. Je kunt eventueel ook contact opnemen met de klantenservice hierover.

Groetjes stevied86
challouk
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn telefoon aan en uit zetten is reeds al 100 x gebeurt.
verder kan ik helemaal niks. Als ik naar instellingen ga en naar netwerk staat er geen bereik , dus kan ook niks omzetten. Dit is nu alweer 2,5 dag aan de gang. Weet niet wat ik verder moet doen.

groetjes
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @challouk ,

Zou je even kunnen kijken of het mogelijk is om de 2G netwerk functie te gebruiken?
Kun je ook even testen of de simkaart in en ander toestel wel werkt en dan weer terug te plaatsen in je eigen toestel of dit nut heeft? De Tips & Tricks voor geen bereik zou je kunnen doornemen.

Laat je het ons even weten?
challouk
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij werkt niet op 2G en ook niet in een ander simkaart. Een nieuwe simkaart aanschaffen is onmogelijk wegens mijn functie op mn werk. Zouden jullie niet kunnen kijken of er iets mis is met mijn simkaart? Mijn mobiele nummer is *knip* provider vodafone - Edit moderator
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@challouk

Je geeft nu je 06nummer openbaar op een forum. Alleen mensen die bij Vodafone werken hebben toegang tot je gegevens. Er zijn ook mensen die hier vrijwillig op een forum zitten, net als jij. Mocht je iets willen laten controleren, neem dan contact op met onze klantenservice. Daar is het forum namelijk niet voor bedoeld.
challouk
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ahoke , ja elke keer als ik bel is t druk. Word er een beetje moe van , maar geen probleem ik ga wel naar een ander provider.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om in de ochtend te bellen of in de avond rond 18:00 uur
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@challouk

Er zijn nog verschillende andere mogelijkheden om contact met ons op te nemen, naast onze telefonische klantenservice.

Je kunt ook chatten (24/7), Twitteren (24/7) en Facebooken (24/7)."Gewoon overstappen" zal je probleem nu niet oplossen. Contact opnemen met onze klantenservice wellicht wel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic