PetersJHH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen netwerk

Hallo,

Ik heb sinds vanavond een nieuwe telefoon in gebruik (s4). Ik heb de bijgeleverde simkaart gebruikt maar ik kan niet bellen vanwege geen netwerk...help.

gr
1 Reactie 1
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Peters,

Je sim moet nog worden geactiveerd lijkt me. Vodafone verstuurt die ivm veiligheid niet actief op. Neem even contact met ze op via hun Twitter, Facebook of Chat kanaal. Uit ervaring weet ik dat het chatteam dit erg snel oppakt.

Ik heb zelf een tijdje geleden mijn sim laten activeren. Het was al over 21.00 en verwachtte niets meer. Kwam ik eigenlijk per toeval uit bij de Smartphone Crew. Die waren erg behulpzaam en hebben mijn sim geactiveerd. 15 Min later was ik online. Top service!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic