pookni

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen netwerk - 6566

Postcode 6566 al 2 dgn onbereikbaar leuk joh
5 Reacties 5
JeroenHup

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In Rotterdam hetzelfde! 3065KB
haraldboogaars

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fijn om bereikbaar te zijn,dus niet
En ook fijn dat deze storingen zijn weergegeven,dus niet
haraldboogaars

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook 6566
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all, in de omgeving van Rotterdam (PC 3065) zijn werkzaamheden waardoor de dekking tijdelijk niet optimaal is. Op postcode 6566 kan ik niets vreemds ontdekken. Kunnen jullie het 2G netwerk eens handmatig testen? Ik hoor het graag van jullie.
biancavank

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
op postcode 6691 idem dito het verhaal ook al 2 dagen geen bereik. . en dit is overigens niet de eerste keer
iets meer als een maand geleden ruim anderhalve week geen bereik gehad en steeds kon men maar niks vinden. . alle opties geprobeerd die men van vodafone aandroeg.. en gekke van alles vond ik nog dat ze pas een onderzoek konden starten als er meerdere klachten kwamen. . hoezo dat??.. niks werkt. . ik betaal voor een dienst die niet werkt waar ik niks aan kan veranderen. . dus lijkt mij ieder klacht gegrond en reden tot onderzoek waard!!!.
zeker als je al anderhalve week zonder netwerk zit. . en nu dus weer en ik niet alleen, mijn man ook die ook vodafone heeft.
bericht achter gelaten en dan is uren later het voorspelbare antwoord. . er is volgens ons geen probleem in uw regio. punt.einde antwoord en daar mag je het mee doen!!.. maar het lost niks op breedtbeste mensen van vodafone. . grrrrrr

mvg bianc een ontzettend geïrriteerde klant
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic