FutureBrain

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen internet, wel bellen - 3207 ZK - Spijkenisse

Sinds kort overgestapt van KPN naar Vodafone, niet nav die leuke reclame 😉
 
Regelmatih helemaal geen service, maar de internetverbinding is echt slecht.
Zit hier thuis al ruim een uur zonder.
Iphone 5, 2 van de 5 streepjes ontvangst, internet geheel geen verbinding mogelijk.
Op 3g niet, maar op 2g ook niks.
postcode is 3207ZK
 
Is hier gewoon heel vaak een tijdelijke storing of hele slechte dekking?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, dan kloppen in ieder geval de instellingen. Een iPhone hoort die ook vanzelf te ontvangen.
Ik heb de dekking op je postcode nagekeken. Die is wat GSM betreft prima, maar wat UMTS betreft niet erg goed. Dat komt ook overeen met wat je hierboven beschrijft.
Ik zie dat er wel verbetering gepland staat voor je postcode, maar die zit nog in de fase van planning en vergunningsaanvraag. Het zal dus nog enige tijd duren voor de nieuwe masten gebouwd worden.

Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice morgen en met hen te bespreken wat in jouw geval de beste oplossing zou zijn.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Welkom op het forum FutureBrain. Niet nav de reclame, of overgestapt ondanks de reclame? 😉 😄

Er zijn momenteel geen problemen bekend in spijkenisse. Zou je me kunnen vertellen welke foutmelding je precies krijgt als je probeert te internetten, of het al eens gewerkt heeft en of je op andere postcodes wel kunt internetten ?

En, domme vraag maar ik stel hem toch maar even: heeft je telefoon ook al de Vodafone internet-instellingen?
FutureBrain
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
in de bovenbalk van mijn telefoon zie ik eerst 1 of 2 steepjes signaalsterkte, dan vodafone NL dan een rondje. daarnaast een draaiend symbooltje dat ie een pagina probeert binnen te halen.
 
Soms komt er een pagina door, maar wel heel erg langzaam. Symbooltje blijft draaien, rondje blijft staan.
Soms geeft safari aan dat de pagina niet gezien kan worden omdat er geen internet verbinding is.
Soms springt hij ineens op geen service gedurende 10 seconden en stopt alles.
 
Op andere plaatsen door het internet het meestal wel. Het heeft dus gewoon gewerkt.
Is trouwens een zakelijk abo. Heb niks hoeven instellen, werkte gewoon.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, dan kloppen in ieder geval de instellingen. Een iPhone hoort die ook vanzelf te ontvangen.
Ik heb de dekking op je postcode nagekeken. Die is wat GSM betreft prima, maar wat UMTS betreft niet erg goed. Dat komt ook overeen met wat je hierboven beschrijft.
Ik zie dat er wel verbetering gepland staat voor je postcode, maar die zit nog in de fase van planning en vergunningsaanvraag. Het zal dus nog enige tijd duren voor de nieuwe masten gebouwd worden.

Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice morgen en met hen te bespreken wat in jouw geval de beste oplossing zou zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic