peiki

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen internet ping etc

hallo
 
ik waardeer dus elke maand 20 euro op en maak me blox aan en zo nu ook deze maand alleen het werkt nog steeds niet en we zijn al een paar uur later
 
ik heb eerst opgewaardeerd 20 euro  heb de sms bevestiging gehad
daarna blox aangezet en heb ook deze bevestiging gehad
nu echter deed niks het
een half uur later krijg ik een bericht dat me blox is gedeactiveerd wegens te weinig beltegoed
nou volgensmij heb ik genoeg aan 20euro om die 12,50 te laten afschrijven
bij myvodafone zie je ook gewn dat er 20 euro opgewaardeerd is en daar staat mijn blox wel aan
ik heb me telefoon meerdere keren uit gezet maar er gebeurd nog steeds niks
geen internet geen ping geen niks
ik heb een curve 9300 en al een maand of weet ik veel kan ik geen klantenservice bellen
het zegt deze dienst is niet bereikbaar
ik heb geprobeerd een email te versturen maar die kan niet verzonden worden
alle nrs gebeld maar ik kom maar niet aan de haak
begin het een beetje zat te worden met vodafone en zn kuren
 
wie kan me helpen
9 Reacties 9
lovely

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Join the club
Helaas is het steeds weer raak met Vodafone, dan doet internet het niet, dan weer pingen niet en steeds als ik of naar de klantenservice bel, als ik die al aan de telefoon krijg og een mail stuur of zelfs naar één van de vodafonewinkels ga, ik word NIET geholpen!!
Nu weer mijn beltegoed opgewaardeed, om wel te zijn, 5 dagen terug, ivm met switchen van de website oid staat het er nog steeds niet bij. Nu heb ik daar in die 5 dagen al 6 keer (!) over gebeld a € 0.45 per gesprek....
Zucht....ik denk dat ik het eens bij KPN ga proberen, meer solide bedrijf...
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Beiden,

Laat ik voorop stellen het vervelend te vinden dat jullie geen gebruik hebben kunnen maken van jullie Blackberry, echter afgelopen week zijn er wat problemen geweest met Blackberry.
Deze zijn opgelost en mijn vraag is ook of jullie problemen nog altijd spelen?

Alvast bedankt!

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum

winnie2488

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb vandaag op 6 november 2011 me blackberry blox opgewaardeerd met 12,50
omdat ik verwachte gewoon erna te kunnen pingen heb ik dat ook gewoon weer opgewaardeerd
maar nu blijkt dat ik alles kan doen behalve  surfen op de browser en ping is dood , ik word er hier nu echt zat van
ik betaal elke maand en voor wat ?! ik ben op zoek naar een oplossing ik heb geen zin om te gaan bellen of mailen want hij moet het gewoon doen punt. heeft iemand dit ooit meegemaakt , zo ja dan zou ik graag wat willen horen of ik iets moet instellen of iets ik heb dus me beltegoed opgewaardeerd me blox aangemeld en het gebruikelijke smsje gekregen daarna kon ik wel weer op facebook en whatsapp en twitter maar ping doet niks kan iemand me helpen alvast hartelijk dank ,
Jan
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi winnie2488.


Ervaar je nog dezelfde problemen met je verbinding? zo ja zou ik graag een pm van je willen ontvangen met het 06nummer waar het over gaat.

Als het niet zo is ben ik blij dat je problemen zijn opgelost!

Groet,
Roy
Jordjo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook een probleem, Ik heb al een tijdje de prepaid blox, Maar vandaag was hij verlopen en heb ik me beltegoed opgewaardeerd en daarna het smsje gestuurd, Ik kreeg een bevestiging dat mijn prepaid blox was verlengd, maar nu al 7 uur geleden is er nog steeds niks actief, Ik kan dus helemaal niks zelfs via wifi kan ik niet pinge etc. Please help!!!
demianvb1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb het zelfde probleem ik heb al maanden een blackberry en altijd gaat t goed alleen deze x niet
 
heb vanmiddag mijn blackberry blox  opgewaardert  en  de blackberry blox is geactiveerd, het geld is er ook af maar om half 10 in de avond heb ik nog geen internet,ping,whatsapp etcetcetc....
 
zou u zo vriendelijk willen zijn mij daar enige informatie over te geven wat en wat ik moet doen om mijn internet te krijgen
 
verder doet mijn telefoon het prima.
 
wachtend op uw andwoord.
 
 
Demian
viviaan11

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,
 
Ik heb 2 uur geleden mijn blackberry blox geactiveerd, maar er gebeurt niks. Daarboven in de hoek staat wel 3G en dat blackberry tekentje maar ik kan niet pingen en als ik op msn wil dan staat er : Verbindingsfout (65) : probleem bij ontvangst van gegevens van server.
Ik snap er niks van...
wat moet ik doen?
 
Mvg.
demianvb1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@viviaan11 goeie avond.ik kan niet pingen en als ik op msn wil dan staat er : Verbindingsfout (65) : heeft te maken met dat er een storing is kijk even op http://forum.vodafone.nl/t5/BlackBerry-toestellen-Bold-9900/Blackberry-Vertraging/td-p/9871 daar heb je wat meer informatie er over
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Dank je Demianvb1.

Topic voor verdere discussie gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic