donroyko

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen gehoor onder het bellen in buitenland

hey
 
we zijn kort geleden verhuisd naar belgie, en sinds we de grens over zijn en de roaming aan is gegaan hebben we wat problemen. Als ik wil bellen of gebeld wordt dan hoor ik de ander niet en ik jun ook niet er is wel verbinding! hoe kunnen we dit oplossen? Me pa en ik hebben de Samsung S3 en alletwee vodafone en alletwee hetzelfde probleem. Ik heb zelf een goeie oplossing terug naar nederland verhuizen maar dat was geen optie zeiden ze hier :P.
 
groetjes roy
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Roy, welkom op het Vodafone Forum!

Verhuizen naar het goede oude vertrouwde Nederland is natuurlijk de oplossing voor alles maar dat zal er idd wel niet in zitten 😉
Als er wel verbinding is maar je elkaar niet of niet goed hoort gaat er denk ik iets mis bij jullie nummers in ons netwerk. Daar zal volgens mij een technicus aan te pas moeten komen dus ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice

De info die ik je aanraad van tevoren vast te verzamelen is:
- gebeurt dit in 100% van de gevallen of alleen als je belt met specifieke nummers (welke)?
- gebeurt dit overal of alleen op een specifieke plek?
- Met welk netwerk ben je verbonden wanneer dit gebeurt? (BV VodafoneNL, Proximus, etc)
- Als je je simkaart test in een andere telefoon (ook niet die van je vader!) merk je dan hetzelfde?

Dan heb je de belangrijkste tests vast gedaan en kun je die vragen alvast in één keer beantwoorden. Scheelt weer tijd aan de telefoon 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic